Τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου γνώρισαν μεγάλες δόξες και στη χώρα μας έστω και με αρκετή καθυστέρηση. Δηλαδή από την άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης και μετά, που τέθηκε σε ισχύ τον Οκτώβριο του 2011. Οι πωλήσεις των ντίζελ ξαφνικά εκτοξεύθηκαν, αφού ξεπέρασαν ακόμα και το 60%. Η στέρηση τόσων και ετών και η ανάγκη για χαμηλότερη κατανάλωση και κόστος κατά επέκταση, οδήγησε τη βενζίνη για κάποια χρόνια στο περιθώριο.
Διάβασε ακόμα: Φουλ στάνταρ Hyundai i30 με 19.990 ευρώ
Όμως από το dieselgate και μετά η κατάσταση άρχισε να αντιστρέφεται, ενώ οι κατασκευαστές στράφηκαν στον εξηλεκτρισμό των βενζινοκινητήρων και στην αμιγώς ηλεκτροκίνηση. Παρόλα αυτά καινούργια μοντέλα με μηχανικά σύνολα πετρελαίου υπάρχουν, αλλά σαφώς λιγότερα συγκριτικά με όσα πωλούνταν πριν μερικά χρόνια. Κάποιοι κατασκευαστές τα έχουν βγάλει τελείως από τη γκάμα τους ή τα έχουν περιορίσει σε μεγάλο βαθμό. Δεν παύει όμως ένας ντίζελ κινητήρας να καταναλώνει λιγότερο καύσιμο από ένα βενζίνης και να συμφέρει περισσότερο, ακόμα και τώρα που η τιμή του πετρελαίου κίνησης έχει ελάχιστη διαφορά από την 95άρα αμόλυβδη.
Διαβάστε περισσότερα στο autogreeknews.gr
Διάβασε ακόμα: