Για τον συγκεκριμένο ιδιόκτητη ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο
Ο ιδιοκτήτης ενός beach bar στην περιοχή της Πάργας βαρέθηκε να βλέπει αρνητικές κριτικές και η αντίδραση του μόνο γέλιο μπορεί να μας προκαλέσει. Αποφάσισε λοιπόν να αρχίσει να «ταπώνει» όποιον πελάτη αφήνει αρνητικό σχόλιο για το μαγαζί του στο Google Maps.
Άλλωστε στην εποχή των online κριτικών, ο καθένας μπορεί πολύ εύκολα να βαθμολογήσει και να σχολιάσει ό,τι θέλει. Η υπομονή του όμως τελείωσε και έτσι αποφάσισε να απαντά στον κάθε δυσαρεστημένο πελάτη με έναν ξεχωριστό τρόπο. Και επειδή μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις ρίξτε μια ματιά και θα καταλάβετε!
Δείτε ακόμα: Πρεμιέρα για την Κατερίνα Καινούργιου
Δείτε ακόμα: