Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Ο μήνας που ξοδεύουμε περισσότερα χρήματα για ρούχα και παπούτσια

Oι αγοραστικές συμπεριφορές αλλάζουν

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα καταναλωτών, οι άνθρωποι ξοδεύουν χρήματα πιο στρατηγικά από ποτέ

Μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη διεξήχθη πριν μερικούς μήνες από την ομάδα επιστήμης δεδομένων του Impact.com, με στόχο να εξετάσει τις τάσεις στις καταναλωτικές αγορές.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως οι άνθρωποι σήμερα ξοδεύουν τα χρήματα τους πιο στρατηγικά από ποτέ.

Καθώς οι συμπεριφορές των καταναλωτών αλλάζουν, γίνεται ακόμη πιο κρίσιμο για τις επιχειρήσεις να τραβούν την προσοχή των καταναλωτών για να κερδίσουν μια πολυπόθητη θέση στις λίστες των αγορών τους.

Και αυτό είναι φυσικό καθώς η τάση μείωσης των αγορών τους έγινε πιο έντονη μετά την πανδημία.

Tα στατιστικά αποκαλύπτουν ότι ναι μεν η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών ήταν υψηλότερη το 2023, ωστόσο οι άνθρωποι έκαναν λιγότερες αγορές και μπορεί να ξόδεψαν λιγότερο χρόνο πραγματοποιώντας παρορμητικές αγορές. Αντ ’αυτού, επικεντρώθηκαν στο να λάβουν προσφορές για αντικείμενα που ήταν ήδη στις λίστες επιθυμιών τους.

Oι αγοραστικές συμπεριφορές αλλάζουν

Η βόλτα για ψώνια και η περιπλάνηση στα εμπορικά κέντρα είναι παρελθόν. Οι αγοραστές είναι σήμερα πιο ενημερωμένοι και κάνουν έρευνα πριν αγοράσουν το οτιδήποτε. Έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους ότι πρόκειται να ξοδέψουν περισσότερα σε είδη πρώτης ανάγκης, όπως στο σούπερ μάρκετ και φυσικό αέριο, μείωσαν τις προαιρετικές δαπάνες, όπως ρούχα, παιχνίδια ή προϊόντα περιποίησης.

Σύμφωνα με την Deloitte, το 70% των καταναλωτών σχεδιάζουν να στραφούν σε αυτή την κατηγορία, όταν βρουν τις καλύτερες προσφορές. 

Με τη διατήρηση σκόπιμων μοτίβων αγορών και τα κλικς στο ηλεκτρονικό εμπόριο να μειώνονται κατά 29%, παρατηρήθηκε ότι τα ποσοστά μετατροπών αυξήθηκαν κατά 32%. Με άλλα λόγια, αυξήθηκε το ποσοστό μετατροπών (Conversion Rate), δηλαδή το ποσοστό των χρηστών που επισκέφθηκαν κάποιο eshop και μετατράπηκαν είτε σε πελάτες είτε σε δυνητικούς πελάτες, ως αντανάκλαση του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Όπως φαίνεται και στην έρευνα του Impact.com που δημοσιεύθηκε στο CBNC, oι αγοραστές εξοικονομούν χρήματα για βασικά είδη αλλά αγοράζουν στρατηγικά όταν περιμένουν να δουν εκπτώσεις και προσφορές.

Οι κατηγορίες δαπανών ημι-διακριτικών, όπως ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, παρουσίασαν τεράστιες αυξήσεις στο ποσοστό μετατροπών τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2023 σε σύγκριση με τον υπόλοιπο χρόνο, όπως δείχνουν και τα στοιχεία του πίνακα για τις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών.

Πηγή:https://www.reader.gr

Διαβάστε επίσης