- Το σύνθημα «Women play football. #NotWomensFootball» έχει σκοπό να προάγει τον κοινωνικό διάλογο
- Η καμπάνια «360-degree» εκφράζει την μακροπρόθεσμη δέσμευση της Volkswagen για την ενίσχυση της διαφορετικότητας και των ίσων ευκαιριών
- ImeldaLabbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου: «Εμείς στην Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλα τα πεδία»
- AlexandraPopp, ποδοσφαιριστής, αρχηγός εθνικής ομάδας: «Αυτό το hashtag θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις. Νομίζω ότι είναι καλό που η Volkswagen ηγείται αυτής της προσπάθειας»
Η Volkswagen, Επίσημος Χορηγός Μετακίνησης του UEFAWomen’s EURO 2022 και της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, επισημαίνει τις ανισότητες που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο λίγο πριν ξεκινήσει η φετινή διοργάνωση. Με επίκεντρο το προκλητικό hashtag #NotWomensFootball, στόχος είναι να έρθει στο προσκήνιο το θέμα των ίσων ευκαιριών. Το hashtag θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στον εναρκτήριο αγώνα μεταξύ των εθνικών ομάδων Αγγλίας και Αυστρίας.
Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο» που αναφέρεται σε αγώνες αποκλειστικά ανάμεσα σε γυναικείες ομάδες. Με τον επιθετικό προσδιορισμό «γυναικείο» δίνεται η εντύπωση ότι δεν πρόκειται για το «πραγματικό» ποδόσφαιρο -που είναι γνωστό ως ένα παραδοσιακά ανδρικό άθλημα. Ένας τέτοιος γλωσσικός διαχωρισμός απλώς διαιωνίζει παγιωμένες αντιλήψεις.
Η Volkswagen στοχεύει να επισημάνει αυτή την κατάσταση, αυξάνοντας ταυτόχρονα την ευαισθητοποίηση για το πόσο πολύ συμβάλλουν οι γυναίκες στο ποδόσφαιρο και γενικότερα στον παγκόσμιο αθλητισμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ομάδα VFLWolfsburg, που υποστηρίζεται από την Volkswagen.
«Η νέα μας καμπάνια λειτουργεί ως αφύπνιση προς τον κόσμο, για να αναρωτηθεί πώς θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα, η οποία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται. Στη Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλους τους τομείς προκειμένου να επιτύχουμε σημαντικά πράγματα, όπως τη βιώσιμη ηλεκτροκίνηση, την οποία υιοθετήσαμε σε πρώιμο στάδιο ως πρωτοπόροι», τόνισε η ImeldaLabbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Passenger Cars.
Η Volkswagen εφαρμόζει, σε εσωτερικό επίπεδο, μια ολιστική προσέγγιση στο θέμα της διαφορετικότητας. Το «Ζούμε τη διαφορετικότητα» είναι μία από τις επτά αρχές του Ομίλου. Το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού χρησιμοποιεί έναν παγκόσμιο δείκτη ποικιλομορφίας για τη διασφάλιση δίκαιων και αμερόληπτων δράσεων. Παρέχονται επίσης εκπαιδευτικά προγράμματα για τη διοίκηση και τους εργαζόμενους με σκοπό να τους ευαισθητοποιήσουν για θέματα της διαφορετικότητας, αλλά και να διασφαλίσουν ότι η διαφορετικότητα λειτουργεί εντός της εταιρείας. Αυτό δεν αφορά μόνο τις ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες, αλλά λαμβάνει επίσης υπόψη χαρακτηριστικά όπως το πολιτισμικό υπόβαθρο και τον σεξουαλικό προσανατολισμό.
Η καμπάνια #NotWomensFootball πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Γερμανική Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου, έχοντας την υποστήριξη από γνωστές αθλήτριες. «Η συζήτηση γύρω από τις ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες στον επαγγελματικό αθλητισμό κερδίζει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον του κόσμου. Νομίζω ότι η πρωτοβουλία της Volkswagen με επίκεντρο το ποδόσφαιρο αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Το hashtag #NotWomensFootball θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις. Είναι ένα σημαντικό βήμα προς την αναγνώριση των προσπαθειών όλων των ποδοσφαιριστών, είτε παίζουν σε ερασιτεχνικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο», σχολίασε η αρχηγός της εθνικής ομάδας, Alexandra Popp.
Στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα η έναρξη της καμπάνιας
Για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, η καμπάνια θα ξεκινήσει στις 6 Ιουλίου στον εναρκτήριο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, που θα διεξαχθεί στο ιστορικό γήπεδοOldTrafford στην πόλη του Μάντσεστερ, όταν το hashtag #NotWomensFootball θα κάνει την εμφάνισή του στους ψηφιακούς πίνακες. Την ίδια ώρα θα προβληθεί και ένα συγκινητικό video. Όλο το περιεχόμενο θα φιλοξενείται στις ιστοσελίδες wedrivefootball μέσω του VolkswagenHub. Όσο εξελίσσεται το τουρνουά θα δημοσιεύεται περισσότερο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων επίκαιρων ποδοσφαιρικών ιστοριών που σχετίζονται με ίσες ευκαιρίες ανάμεσα σε γυναίκες και άνδρες, καθώς και ιστορίες από τους χώρους διεξαγωγής των αγώνων, με στόχο η καμπάνια να αποτελέσει βασικό θέμα στα Μέσα ενημέρωσης.
Υποστηρίζοντας τη στρατηγική της UEFA «Ώρα για Δράση»
Η καμπάνια εκφράζει σαφέστατα την υποστήριξη της Volkswagen στην τρέχουσα στρατηγική της UEFAπου αφορά τις γυναίκες στο ποδόσφαιρο. Κάτω από το σύνθημα «Ώρα για Δράση», η UEFA από το 2019 πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις με στόχο τον διπλασιασμό του αριθμού των παικτριών στην Ευρώπη έως το 2024. Αυτό βασίζεται στην αλλαγή της αντίληψης του κοινού και στην ουσιαστική υποστήριξη σε νέους ανθρώπους, προκειμένου όλες τις γυναίκες και τα κορίτσια που αγαπούν το ποδόσφαιρο να έχουν τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το όνειρό τους.
Η κοινωνική δέσμευση της Volkswagen
Η καμπάνια πρόκειται να συνεχιστεί και μετά το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου. Αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο των δραστηριοτήτων της Volkswagen με τις οποίες ο Όμιλος στοχεύει να δείξει την υποστήριξή του σε περαιτέρω ενίσχυση της ποικιλομορφίας και των ίσως ευκαιριών. Αυτή η δέσμευση αποτελεί θεμέλιο των αξιών που στηρίζουν τον Όμιλο και την κοινή εταιρική του κουλτούρα.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Δημήτρης Αγραφιώτης: 210-9981119, dimitris.agrafiotis@kosmocar.gr
Βίκυ Καραδήμου: 210-9981166, vicky.karadimou@kosmocar.gr