Με αυτόματο κιβώτιο
Ζήτημα χρόνου ήταν, από τη στιγμή που το 8άρι αυτόματο κιβώτιο μπήκε στο GR Yaris, να έβρισκε το δρόμο για τη μετάδοση και του GR Corolla. Πλέον ήρθε η ώρα να αποκτήσει παρέα το 6άρι χειροκίνητο στη γκάμα του κορυφαίου Corolla, επίσημα.
Το ανανεωμένο GR Corolla αλλάζει ελάχιστα εμφανισιακά, με τον εμπρός προφυλακτήρα να διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερες εισαγωγές για την ψύξη των ψυγείων (μαζί με αυτό του κιβωτίου) και των φρένων. Ούτε εσωτερικά διαφοροποιείται ιδιαίτερα η κατάσταση, πέρα από τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων και φυσικά, του διαφορετικού λεβιέ για την αυτόματη μετάδοση και την έλλειψη πεντάλ συμπλέκτη. Όλη η προσοχή των μηχανικών δόθηκε κάτω από το αμάξωμα, όπου συναντάμε και νέα αμορτισέρ με βραχίονες στην ανάρτηση, για ακόμα πιο άμεση απόκριση τις εντολές του οδηγού και μεγιστοποίηση της πρόσφυσης. Για αυτό είναι στάνταρ και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4, που περιβάλλουν τις πολυάκτινες μαύρες ζάντες των 19 ιντσών.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής είναι το 8άρι αυτόματο Direct Automatic Transmission. Κανονικό μονού συμπλέκτη, κόντρα στα DCT και DSG της κατηγορίας, αλλά ολοκαίνουργιο και με τη συνδρομή της Gazoo Racing να δίνει μια αίσθηση εφάμιλλη των αλλαγών στο Rally1 – τουλάχιστον σύμφωνα με τους Ιάπωνες. Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, αλλά σίγουρα θα είναι ταχύτερο από τα 4,7-4,9 δλ. (εκεί έχει μετρηθεί) με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Αντίθετα, αναφέρουν πόση δύναμη διαχειρίζεται. Η ιπποδύναμη του 1.600άρη τρικύλινδρου τούρμπο δεν αλλάζει, σταθερά στα 304 άλογα, ωστόσο η ροπή αυξάνεται στα 400 Nm (από 370). Η ισχύς εννοείται μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης GR-Four, στο οποίο η Gazoo Racing επίσης έχει κάνει μικροβελτιώσεις