Εκπληκτικό!
Το Suzuki S-Cross δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο που προσφέρεται σε χαμηλή τιμή, ούτε απλά μια από τις πιο συμφέρουσες προτάσεις της αγοράς. Μιλάμε για το φθηνότερο νέο C-SUV που μπορεί να αποκτήσει κάποιος!
Το S-Cross μένει ανεπηρέαστο από τις διακυμάνσεις στους τιμοκαταλόγους, κρατώντας μήνες τώρα σταθερά την τιμή εκκίνησης στις 22.880 ευρώ. Τι αγοράζει κανείς με αυτά τα χρήματα; Ό,τι πιο προσιτό σε μικρομεσαίο SUV κυκλοφορεί στην Ελλάδα, με πολύ καλό εξοπλισμό μάλιστα! Για του λόγου το αληθές, ιδού οι παροχές που συνοδεύουν το C-SUV από τη βασική έκδοση:
- 7 αερόσακοι
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Adaptive cruise control
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Ο διζωνικός κλιματισμός, οι κάμερες 360 μοιρών, τα συστήματα αναγνώρισης τυφλού σημείου, υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και αναγνώρισης οδικών πινακίδων, οι αισθητήρες φώτων και πολλά ακόμα, προσφέρονται στην αμέσως επόμενη έκδοση GL+ των 25.080 ευρώ. Και πάλι, δηλαδή, πρόκειται για μια άκρως συμφέρουσα πρόταση, σε ασυναγώνιστα -για επίπεδα μικρομεσαίου crossover- επίπεδα. Αρκεί να αναφέρουμε ότι τη σήμερον ημέρα, θέλεις 25.000 ευρώ για καλοεξοπλισμένο σουπερμίνι, όχι C-SUV.
Τα πλεονεκτήματα του S-Cross επεκτείνονται στο αμάξωμά του, το οποίο πέρα από «τζιπάτη» εμφάνιση χαρακτηρίζεται από συμπαγείς διαστάσεις. Με 4,3 μέτρα μήκος (πλάτος 1.785 χλστ., ύψος 1.580 χλστ., μεταξόνιο 2.600 χλστ.) δεν δυσκολεύεται να ελιχθεί στην πόλη, ούτε να βρει θέση για παρκάρισμα. Ταυτόχρονα, όμως, δεν δυσκολεύεται ούτε στη φιλοξενία μιας τετραμελούς οικογένειας. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι ακόμα και ψηλότερων, ενώ χωράει δίχως γκρίνια και τρίτος επιβάτης. Το πορτμπαγκάζ των 430 λίτρων δεν αφήνει κανένα παράπονο, φτάνοντας μέχρι τα 1.230 λίτρα κατόπιν αναδίπλωσης της διαιρούμενης (60/40) πλάτης του πίσω καθίσματος. Θετικά σχόλια αποσπά και η ποιότητα κατασκευής, με τη συναρμογή των επιμέρους τμημάτων να παρουσιάζεται γεροδεμένη και τη μαλακή επένδυση εμπρός τμήμα του ταμπλό να αναβαθμίζει τη συνολική εικόνα.
Πολύ καλών χαρακτηριστικών και στο δρόμο, όπου το S-Cross συνδυάζει την άνεση με το κράτημα. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες, στηριζόμενη και στην αποτελεσματική ηχομόνωση που κάνει ξεκούραστα τα ταξίδια. Στις στροφές παρουσιάζει μικρές κλίσεις, ενώ η πρόσφυση των ελαστικών σπάνια θα νικηθεί από την ισχύ του μοτέρ. Όπου μοτέρ, βάλτε τον mild hybrid 1.4 BoosterJet των 129 ίππων και 235 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με την ιδανική κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου και το ηλεκτρικό μπουστάρισμα των 14 ίππων και των 53 Nm ροπής, έχεις έναν κινητήρα που εξασφαλίζει σβελτάδα (0-100 σε 9,5 δλ.) και χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη (7,1 λίτρα/100 χλμ. στη δοκιμή του). Στα πολύ θετικά του γνωρίσματα ανήκει το γεμάτο τράβηγμα και η άριστη ελαστικότητα που παρουσιάζει μοτέρ από τις πολύ χαμηλές στροφές, αφού ούτε κενά απόδοσης παρατηρούνται αλλά ούτε κομπιάσματα ή εξάρσεις. Επίσης, με εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί καθημερινά στο Δακτύλιο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.373 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 129/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 235/2.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 193 |
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) | 7,1 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 120 |
*Δοκιμής |