Νέο Honda Civic e:HEV


Για πρώτη φορά, το νέο Civic υιοθετεί για την Ευρώπη την εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV, με ένα νέο ισχυρό και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση σύνολο. Εμείς, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε για πρώτη φορά στην Πανευρωπαϊκή του παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη, λίγους μήνες πριν ξεκινήσει το λανσάρισμά του στην Ελλάδα, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών, όπως και η κεντρική οθόνη των 8,4 ιντσών με τα όμορφα γραφικά και τις πάρα πολλές πληροφορίες. Η Honda άλλαξε σημαντικά τον σχεδιασμό του νέου Civic, προσδίδοντάς του μια πιο κομψή και ραφιναρισμένη εμφάνιση συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο. Οι μηχανικοί της Honda εστίασαν στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που θα ικανοποιούσε την επιθυμία των καταναλωτών για συναισθηματικό στυλ και δυναμική αίσθηση. Το 5θυρο χάτσμπακ υιοθετεί μία πιο καθαρή γραμμή οροφής και μία χαμηλωμένη μεσαία γραμμή που αυξάνει τις γυάλινες επιφάνειες, διαμορφώνοντας μία ευρύχωρη και ευάερη καμπίνα. Μπροστά κυριαρχούν το χαμηλό (αλουμινένιο) καπό, τα λεπτά παραλληλόγραμμα φώτα, η μάσκα με τα εξαγωνικά μοτίβα και ο μυώδης προφυλακτήρας με το μεγάλο κεντρικό αεραγωγό. Στα πλαϊνά ξεχωρίζει το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και η σφηνοειδής του μορφή που τονίζεται από την ακμή στο τελείωμα της πόρτας του χώρου αποσκευών. Πίσω διακρίνονται τα σχήματος «C» φανάρια και ο διαχύτης στον προφυλακτήρα. Εντελώς αλλαγμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Civic, όπου υιοθετείται η ίδια απέριττη, σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία με το εξωτερικό. Οι ευθείες γραμμές, οι επίπεδες επιφάνειες με τις απαλές καμπύλες και το χαμηλό ταμπλό δημιουργούν μια ανάλαφρη ατμόσφαιρα, όπου λείπει κάθε τι περιττό. Το ίδιο ισχύει και για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,2 ιντσών που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε Civic (7 ιντσών στις βασικές εκδόσεις), όπως και για την κεντρική οθόνη του infotainment των 9 ιντσών. Ευχάριστη νότα αποτελεί και το οριζόντιο παραλληλόγραμμο τμήμα με το μοτίβο πλέγματος κυψελών, όπου ενσωματώνονται και οι αεραγωγοί, που επιτρέπουν μία ευρύτερη και λιγότερο ενοχλητική ροή αέρα σε όλη τη καμπίνα.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα