Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Νέο Ford Puma με 4.200 ευρώ και ξενοιάζεις

Με χρηματοδότηση.

Για την απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου υπάρχουν τρεις τρόποι. Ο ένας είναι με αγορά τοις μετρητοίς που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει ένα σεβαστό κεφάλαιο. Ο άλλος είναι με χρηματοδότηση, όπου εδώ ο πελάτης θα πρέπει να υπολογίζει ότι εκτός από τη δόση του δανείου επιβαρύνεται και με όλα τα πάγια έξοδα που αυξάνουν το τελικό κόστος, συν του ότι όταν γίνει η αποπληρωμή το αυτοκίνητο θα έχει χάσει σημαντική αξία.

Ο τρίτος τρόπος που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και διαδεδομένος και στη χώρα μας είναι με μίσθωση (leasing). Στην περίπτωση μάλιστα του νέου Ford Puma η απόκτησή του είναι πάρα πολύ προσιτή, αφού διατίθεται με χαμηλή προκαταβολή και μηνιαίο μίσθωμα, από 4.200 ευρώ και 230 ευρώ αντίστοιχα (τιμές χωρίς Φ.Π.Α.). Το βασικό πλεονέκτημα είναι ότι στο μίσθωμα περιλαμβάνονται η συντήρηση του αυτοκινήτου από το επίσημο δίκτυο Ford, μεικτή ασφάλειαοδική βοήθεια και αλλαγή ελαστικών. Τα ποσά αυτά ισχύουν για το νέο Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV με 20.000 χλμ. το έτος και διάρκεια 48 μήνες. Βέβαια ο πελάτης μπορεί να επιλέξει άλλη έκδοση και να προσαρμόσει ανάλογα τις ανάγκες του τη διάρκεια και τον αριθμό των χιλιομέτρων. Όπως και να έχει πάντως συμφέρει πάρα πολύ, αφού με λίγα λεφτά το μήνα απαλλάσσεται από κάθε άλλο έξοδο, δεν καταβάλλει μεγάλο κεφάλαιο και ενισχύει τη ρευστότητά του, ενώ δεν έχει το άγχος της ιδιοκτησίας.

Από την αρχική έκδοση Titanium, το νέο Ford Puma είναι πλήρως εξοπλισμένο σε όλους τους τομείς και δεν αφήνει κανέναν οδηγό με το παράπονο ότι του λείπει κάτι. Εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης οδικών σημάτων και προβολείς Full LED με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας. Στο νέο και πιο «ψηφιοποιημένο» εσωτερικό του κυριαρχούν ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,8 ιντσών με τα γραφικά που αλλάζουν ανάλογα την επιλογή του Drive Mode και η μεγάλη οθόνη αφής των 12 ιντσών του νέου infotainment με δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων, πλοήγηση και ασύρματη σύνδεση Apple Car Play & Android Auto. Επιπλέον διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55 R17, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ.

Το νέο Ford Puma διακρίνεται και για τον σπορτίφ σχεδιασμό του εξωτερικά με το δυναμικό εμπρός άκρο και το σφηνοειδές προφίλ του κόμπακτ αμαξώματος των 4.186 χλστ. μήκους, 1.805 χλστ. πλάτους, 1.536 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.588 χλστ. Αντίστοιχα μοντέρνο και πλήρως εκσυγχρονισμένο παρουσιάζεται και το εσωτερικό του, όπου τέσσερις επιβάτες θα φιλοξενηθούν με ικανοποιητικές ανέσεις. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 456 λίτρων (μαζί με το πολύ πρακτικό Megabox), το οποίο φτάνει έως τα 1.216 λίτρα με τα πίσω καθίσματα πεσμένα και μέχρι την οροφή.

Ένας ακόμα τομέας που διαπρέπει το νέο Ford Puma από την αρχική έκδοση 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium είναι ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας. Γεγονός που συμβάλλει και το πολύ καλό στήσιμό του στο δρόμο, αφού παρά το περισσότερο ανάστημά του σε σχέση με τα supermini, πατάει και στρίβει καλύτερα από πολλά χαμηλότερα αυτοκίνητα. Σύμμαχος του οδηγού σε κάθε περίπτωση είναι και ο αποδοτικός ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 1.000άρης 3κύλινδρος turbo EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων και 170 Nm ροπής (μέγιστη 210 Nm). Επιταχύνει το Puma των 1.280 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 6,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων Powershift για περισσότερη άνεση στην οδήγηση και ακόμα πιο σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ.).

Διαβάστε επίσης