Έκδοση ECO-G
Η Dacia έχει χτυπήσει διάνα στα SUV με το νέο Duster και ειδικά στην έκδοση ECO-G με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG), γιατί προσφέρει ένα πολύ οικονομικό στην αγορά και στη χρήση C-SUV. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει ακόμα πιο εύκολη μέσω χρηματοδότησης, εξυπηρετώντας όσους δεν θέλουν να δαπανήσουν μεγάλο κεφάλαιο και να δώσουν μια προκαταβολή ίσης αξίας με ένα μεταχειρισμένο μικρό ή μικρομεσαίο χάτσμπακ.
Συγκεκριμένα το Duster ECO-G 100 Essential διατίθεται σε τιμές που ξεκινούν από μόνο 19.950 ευρώ ή με 150 ευρώ το μήνα. Η εν λόγω δόση προκύπτει με προκαταβολή 10.450 ευρώ, σταθερό ετήσιο επιτόκιο 6,9% και διάρκεια 84 μήνες. Επίσης καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση ή 100.000 χλμ. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρας φώτων, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air condition και σύνδεση με εφαρμογή πολυμέσων Media Control. Αυτό που πιθανώς θα αναζητηθεί είναι το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη των 10,1 ιντσών, το οποίο τοποθετείται από την επόμενη έκδοση Expression. Μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, 4 θύρες USB, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρα βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα και πίσω, εμπρός υποβραχιόνιο και 17άρες ζάντες αλουμινίου παραμένει πάλι πολύ προσιτό στις 22.390 ευρώ.
Το νέο και σαφώς πιο μοντέρνο σχεδιαστικά Dacia Duster με το την πιο «σκληροτράχηλη» εμφάνιση, φαίνεται πιο μεγάλο από όσο πραγματικά είναι (μήκος 4.343 χλστ., πλάτος 1.813 χλστ., ύψος 1.661 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ.). Αντίστοιχα και στο εσωτερικό έχουν υιοθετηθεί ακμές και γεωμετρικά σχήματα, ενώ σημαντικό του πλεονέκτημα είναι οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 453 λίτρων. Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών είναι τοποθετημένο το ρεζερβουάρ του LPG των 51 λτ., συν του ότι υπάρχει και το δεύτερο ντεπόζιτο των 50 λτ. για τη βενζίνη. Έτσι διευρύνεται σημαντικά η αυτονομία σε ένα ταξίδι, ωστόσο τα περισσότερα χιλιόμετρα ειδικά στις καθημερινές διαδρομές θα επιλέξει να τα διανύσει ο οδηγός με το πολύ φθηνότερο LPG.
O γνωστός 1.000άρης τρικύλινδρος turbo κινητήρας αποδίδει με το υγραέριο 100 ίππους και 170 Nm (91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη), ενώ σύμφωνα με την Dacia καταναλώνει 8,1 λτ./100 χλμ. Με τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή LPG στα 0,920 ευρώ/λτ. τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν μόνο 7,5 ευρώ. Με το υγραέριο το μοτέρ εμφανίζει περισσότερη ζωντάνια και καλύτερες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ. και 168 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας (14,0 δλ. και 163 χλμ./ώρα με τη βενζίνη). Με τη βενζίνη η Dacia ανακοινώνει 6,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωση, τα οποία με 1,793 ευρώ/λτ. στοιχίζουν 11,7 ευρώ/100 χλμ.