Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Νέα BMW iX με περισσότερη δύναμη και καλύτερο look

 Παρουσιάστηκε η πρώτη BMW iX

Από την ώρα που παρουσιάστηκε η πρώτη BMW iX, τα πάντα περιστρέφονταν γύρω από την εμφάνισή της. Επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, αυτονομία, μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρες, όλα βέβαια είχαν και έχουν τη δέουσα σημασία, αλλά το πρώτο που σχολίαζε/σχολιάζει κάποιος αφορά το look. Οι Βαυαροί αποφάσισαν να δώσουν τέλος, ή τουλάχιστον να περιορίσουν, το «κουτσομπολιό», προχωρώντας στην ανανέωση του μεγαλύτερου ηλεκτρικού τους μοντέλου.

Η νέα iX διαχωρίζει τη θέση της κατευθείαν από την προηγούμενη, ακριβώς στο σημείο που συγκέντρωνε όλα τα σχόλια: στο εμπρός μέρος, και συγκεκριμένα τα φωτιστικά σώματα. Το αιχμηρό μοτίβο των φαναριών διατηρείται, αλλά πλέον έρχεται πολύ πιο κοντά στα πρότυπα των υπόλοιπων BMW. Ελαφρώς αλλαγμένη και η μάσκα, που φιλοξενεί διαγώνιες γραμμές σαν συνέχεια του σχήματος των LED ημέρας, ενώ ανασχεδιασμένος παρουσιάζεται και ο προφυλακτήρας. Φυσικά, όπως σε κάθε facelift που σέβεται τον εαυτό του, δεν γινόταν να λείπουν οι νέες ζάντες (από 20 ως 23 ιντσών) και η εμπλουτισμένη παλέτα στις χρωματικές επιλογές του αμαξώματος. Πίσω οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα γραφικά των LED και τον προφυλακτήρα, ο οποίος -όπως ο μπροστά, οι ζάντες και τα μαρσπιέ- αποκτά πολύ πιο σπορ εκφάνσεις με το πακέτο M.

H εικόνα στην καμπίνα της iX παραμένει γνώριμη. Με την είσοδο στο εσωτερικό το ενδιαφέρον κεντρίζουν το σπορ τριάκτινο τιμόνι και το πλήρως ψηφιακό σύστημα BMW Curved Display. Αυτό αποτελείται από τον πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη ελέγχου των 14,9 ιντσών, όπου συγχωνεύονται σε μια μονάδα πίσω από ένα κρύσταλλο κεκλιμένο προς τον οδηγό. Παραδοσιακοί φυσικοί διακόπτες στην κεντρική κονσόλα λάμπουν δια της απουσίας τους, όμως κατά τα γνωστά πρότυπα της BMW υπάρχουν χειριστήρια αφής και μπουτόν ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα. Εκεί βρίσκεται και ο περιστροφικός διακόπτης του iDrive, με το δακτυλίδι από κρύσταλλο.

Σημαντικά διαφοροποιημένη η γκάμα των κινητήριων συνόλων, προσφέροντας ακόμα μια επιλογή στους υποψήφιους αγοραστές. Η xDrive45 αναλαμβάνει πλέον τη βάση, παράγοντας 408 ίππους από τους δυο ηλεκτροκινητήρες και επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,9 δλ. Η επόμενη xDrive60 ανεβαίνει στους 543 ίππους (+20 άλογα από την απερχόμενη xDrive50) και κατεβαίνει στα 4,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, περιοριζόμενη -όπως και η xDrive45- ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Η κορυφαία M70 φτάνει τους 659 ίππους (από 619 της πρότερης M60) και θέλει μόλις 3,6 δλ. για να «κατοσταρίσει», φτάνοντας μέχρι τα 250 χλμ./ώρα πριν επέμβει ο κόφτης. Όσον αφορά την αυτονομία, η BMW ανακοινώνει 502 χλμ. για την xDrive45, 547 χλμ. για την xDrive60 και 487 χλμ. για την M70, δίχως να αναφέρει χωρητικότητα μπαταριών. Λογικά συνεχίζουν ως είχαν, δηλαδή 76,6 kWh στη βασική iX και 111,5 kWh οι δυο μεγάλες.

Διαβάστε επίσης