Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Μια ανάσα από το ολοκαίνουργιο Renault Twingo

Σε αναμονή για το καινούργιο μοντέλο

Η Renault το έχει πάρει απόφαση να αλλάξει το στάτους της ηλεκτροκίνησης, καθώς μετά την επιστροφή των 4 και 5, ετοιμάζει το λανσάρισμα ενός ακόμα πιο προσιτού EV. Καταλληλότερη κίνηση από την αναβίωση του ονόματος και του σχήματος του Twingo δεν υπήρχε, απέχοντας πλέον λιγότερο από μήνα για την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του.

Οι Γάλλοι έδωσαν στη δημοσιότητα τις τελευταίες teaser εικόνες από το νέο Twingo, εν όψει του ντεμπούτου στις 6 Νοεμβρίου. Όπως βλέπουμε, με πολύ μεγάλη χαρά, τα περισσότερα γνωρίσματα του πρωτοτύπου Twingo E-Tech electric περνούν στην έκδοση παραγωγής. Μια σειρά από λεπτομέρειες εμπνευσμένες από το αρχικό Twingo, ενισχύουν τον χαρακτήρα αυτού του πρωτοτύπου και δίνουν έμφαση στις σύγχρονες αναλογίες και τις ρευστές του επιφάνειες. Τα πίσω φώτα που προεξέχουν και έχουν το ίδιο καμπυλωτό σχήμα με τα εμπρός, η σιλουέτα του αμαξώματος, οι καμπύλες, το ημικυκλικό μοτίβο στα φανάρια, οι τρεις «αεραγωγοί» στο καπό (που είναι μικρές οθόνες για την ένδειξη της μπαταρίας), οι κυκλικές χειρολαβές της πόρτας, όλα στοιχεία παρμένα απευθείας από το εμβληματικό «Γαλλάκι» του 1992.

Ανάλογη ρετρό εικόνα περιμένουμε και στο εσωτερικό, για το οποίο επίσης παίρνουμε ως οδηγό εκείνο του πρωτοτύπου. Το ταμπλό του Twingo E-Tech electric prototype, έχει κυλινδρικό σχήμα, μοιάζει να αιωρείται, ενώ είναι τόσο ελκυστικό όσο και λειτουργικό. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σύγχρονο όχημα με ψηφιακό πίνακα οργάνων οθόνης 7 ιντσών και κεντρική οθόνη πολυμέσων 10,1’ ιντσών. Εκτός από δυνατότητες δικτύωσης, τα ξεχωριστά του χαρακτηριστικά προσθέτουν μια φρέσκια, δυναμική αύρα στην εμπειρία του εσωτερικού, χάρη στα μοναδικά γραφικά τους. Δίπλα στα τρία χειριστήρια του κλιματισμού, το κόκκινο πλήκτρο για τα αλάρμ, μέσα σε μία διάφανη φούσκα, ξεχωρίζει αισθητικά, ξυπνώντας μνήμες από το αρχικό Twingo.

Με Renault Twingo στις 24 Ώρες του Nurburgring!

Το Nurburgring, πέρα από διαβόητο ως η πιο επικίνδυνη πίστα του πλανήτη, είναι γνωστό και τις ανοιχτές σε όλα τα οχήματα αγκάλες τουΌ,τι έχεις, το τρέχεις. Είτε είναι sportscar, είτε βαν, είτε μοτοσικλέτα, είτε οτιδήποτε. Αυτό, ωστόσο, ισχύει περισσότερο στα track days. Για να συμμετάσχεις σε κανονικούς αγώνες στην «Πράσινη Κόλαση», χρειάζεται το απαραίτητο εργαλείο. Όχι ότι δεν επιτρέπονται και τα πιο ταπεινά αυτοκίνητα, ακόμα και στην 24ωρη διοργάνωση, αλλά δεν συνηθίζεται να βλέπεις Renault Twingo να περνάει «μπούνια» τις 154 στροφές του Nordschleiffe.

Αυτό ακριβώς θέλει να κάνει η γερμανική ομάδα Rauh Racing, των αδελφών Filip και Felix Rauh. Οι δυο τους ήθελαν να συμμετάσχουν με κάτι διαφορετικό στις 24 Ώρες του Nurburgring, ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό, αλλά παράλληλα και φθηνό. Ο Filip πήρε την ιδέα για το Twingo τυχαία, από ένα ποστ 15ετίας σε φόρουμ όπου κάποιος ανέφερε ότι είχε βάλει τον κινητήρα του Clio Sport 172, στο μηχανοστάσιο του μικρού Renault. Ως ιδέα, δεν είναι τόσο παράλογη. Το Twingo MK1 ζυγίζει μάξιμουμ 850 κιλά, πριν αρχίσουν να φεύγουν καθίσματα, επενδύσεις, ηχομόνωση, air condiiton κι όλα τα περιττά σε ένα αγωνιστικό. Οπότε χοντρικά, μιλάμε για κάτω από 800 κιλά σε συνδυασμό μίνιμουμ με 172 άλογα, που παράγει εργοστασιακά ο 2.0λιτρος ατμοσφαιρικό του Clio Sport 172. Άρα, «στο νερό» 4,65 κιλά ανά ίππο.

Διαβάστε επίσης