Λύση σε όλα!
Από τα πρώτα στοιχεία που εξετάζει όποιος κάνει έρευνα για καινούργιο αυτοκίνητο είναι οι προσφορές, η κατανάλωση και κατά επέκταση το κόστος σε καύσιμο/ενέργεια για τις διαδρομές που κάνει σε καθημερινή κυρίως βάση. Ειδικά στα SUV της μικρομεσαίας κατηγορίας τα ποσά αγοράς, οι ανάγκες σε πολλούς τομείς και η ενέργεια που απαιτείται είναι αυξημένα συγκριτικά με πιο μικρά SUV.

Λύση στα παραπάνω και άλλα πολλά ζητούμενα δίνει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV Ford Explorer, παρέχοντας μεγάλες ανέσεις, υψηλά επίπεδα ασφάλειας, κορυφαίο εξοπλισμό από τη βάση και πολύ χαμηλό κόστος στο ρεύμα. Τώρα, το Explorer διατίθεται με έκπτωση 5.000 ευρώ, η οποία ισοδυναμεί με το ρεύμα που θα «κάψει» το αυτοκίνητο για πάνω από 100.000 χλμ. Ενδεικτικά, με μεικτή κατανάλωση 16,3 kWh/100 χλμ. και με μια μέση τιμή κιλοβατώρας στα 0,30 ευρώ (για φόρτιση στο σπίτι και σε εξωτερικό φορτιστή), οι 5.000 ευρώ αντιστοιχούν με 102.249 χιλιόμετρα.

Με την έκπτωση των 5.000 ευρώ, το νέο Ford Explorer στην αρχική έκδοση 170 PS 52 kWh Trend πωλείται από 37.100 ευρώ. Τιμή που είναι άκρως ανταγωνιστική συγκριτικά με άλλα μικρομεσαία ηλεκτρικά SUV. Επίσης, δεν έχει μεγάλη διαφορά από άλλα C-SUV με θερμικούς κινητήρες, ενώ είναι πιο οικονομικό από Plug-in Hybrid. Στον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό του ανήκουν 7 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και επιτήρησης τυφλών σημείων, κεντρική οθόνη αφής 14,6 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση smartphone, προβολείς Full LED, κάμερα οπισθοπορείας, ημιδερμάτινα σπορ καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ και άλλα πολλά.
Ο ηλεκτροκινητήρας του Explorer αποδίδει στην αρχική του έκδοση 170 ίππους και 310 Nm ροπής, ισχύς που εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική που φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία που το εφοδιάζει έχει ενεργειακή χωρητικότητα 52 kWh και εξασφαλίζει συνδυαστική αυτονομία έως 378 χιλιόμετρα με μεικτή κατανάλωση 16,3 kWh/100 χλμ. Σε σε αστικές συνθήκες μειώνεται στις 12,1 kWh/100 χλμ. και προσφέρει περισσότερη αυτονομία που ξεπερνά τα 430 χιλιόμετρα.

Το νέο Ford Explorer EV με μήκος 4.468 χλστ., πλάτος 1.874 χλστ., ύψος 1.630 χλστ. και μεταξόνιο 2.767 χλστ. φαίνεται πιο μεγάλο από όσο είναι στην πραγματικότητα, ενώ οι χώροι στο εσωτερικό του είναι πολύ άνετοι για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (525 λίτρα πορτ μπαγκάζ). Στα σημεία αναφοράς του ταμπλό ανήκει και η κεντρική μεγάλη συρόμενη (σε κλίση έως 30 μοίρες) οθόνη αφής των 14,3 ιντσών. Πίσω από αυτή υπάρχει μια κρυφή θήκη, ενώ τους έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους του νέου Ford Explorer έρχεται να συμπληρώσει ο αποθηκευτικός χώρος Mega Console ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Με 17 λίτρα αποθήκευσης, διαθέτει αρκετό χώρο για την αποθήκευση μιας μεγάλης τσάντας, ενός φορητού υπολογιστή και μπουκαλιών 1,5 λίτρου.








