Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Ήρθε το SUV που καίει 0,4 λτ. και διανύει non stop έως 970 χλμ.

Δυναμικές επιδόσεις, άνεση και ελάχιστη κατανάλωση

Το μεγαλύτερο άγχος που έχουν όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν ή έχουν στην κατοχή τους ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η φόρτιση. Παράλληλα στα Plug-in Hybrid όταν αδειάσει η μπαταρία αυξάνεται πολύ η κατανάλωση βενζίνης, γιατί ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί από ελάχιστα έως καθόλου. Σε αυτά τα προβλήματα η Leapmotor βάζει οριστικό τέλος με το νέο πρωτοποριακό μεσαίο SUV μοντέλο C10 REEV, το οποίο μπορεί να καλύψει non stop μεγάλες αποστάσεις έως και 970 χιλιόμετρα χωρίς καμία ανάγκη για φόρτιση, ανεφοδιαζόμενο με βενζίνη στα πρατήρια καυσίμων, όπως ένα συμβατικό αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα.

Με πρωτοποριακή τεχνολογία Range Extender EV

Η νέα έκδοση του μεγαλύτερου Leapmotor C10 REEV (Range Extender Electric Vehicle) συνδυάζει όλα τα οφέλη της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στην καθημερινή χρήση χωρίς να θέτει κανέναν περιορισμό στις κάλυψη μακρινών αποστάσεων. Στην πράξη πρόκειται για μια Plug-In Hybrid εκδοχή του C10, βασιζόμενη στο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που γνωρίζουμε ήδη και δοκιμάσαμε πρόσφατα. Όμως απαλλάσσει πλήρως τον οδηγό από το άγχος της φόρτισης. Από τη μία πλευρά προσφέρει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία έως 145 χλμ. που καλύπτει με το παραπάνω τις καθημερινές αστικές διαδρομές, ενώ από την άλλη διανύει μακρινά ταξίδια δίχως να απαιτείται στάση για φόρτιση. Επίσης, συγκριτικά με τα συμβατικά Plug-In Hybrid συστήματα, το Leapmotor C10 REEV διαθέτει σημαντικά ανώτερη ηλεκτρική τεχνολογία με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης σε συνεχές ρεύμα (DC) και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Το C10 REEV συνδυάζει ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 215 ίππων και 320 Nm ροπής και ένα 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. απόδοσης 88 ίππων και 125 Nm ροπής. Το θερμικό μηχανικό σύνολο κύκλου Atkinson διαθέτει εξαιρετικά στιβαρό μπλοκ και εδράζεται με ειδικά μελετημένο τρόπο προκειμένου να ελαχιστοποιούνται ο θόρυβος και οι κραδασμοί. Δεν συνδέεται ποτέ με τους τροχούς και αποκλειστικός του σκοπός είναι να παράγει ρεύμα μέσω της γεννήτριας ισχύος 50 kW που υιοθετεί 8 επίπεδα τυλιγμάτων, παίρνει κίνηση από τη μονάδα βενζίνης και έχει βαθμό απόδοσης που αγγίζει το 96,5%. Έχοντας μόνιμη σύνδεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης εξοικονομούνται 8 κιλά συγκριτικά με τις συνηθισμένες PHEV εφαρμογές και το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ο κορυφαίος βαθμός απόδοσης, που στην πράξη σημαίνει μόλις 0,3 λτ./kWh.

Βαρύνουσα σημασία στην εξέλιξη του συστήματος Range Extender EV της Leapmotor είχε και η κορυφαία ποιότητα λειτουργίας ώστε να μην αλλοιώνεται καθόλου η αθόρυβη εμπειρία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Εξάλλου, την κίνηση στους τροχούς δίνει σε κάθε περίπτωση ο ηλεκτρικός κινητήρας των 215 ίππων που χαρακτηρίζεται από τη γραμμική απόδοση της ισχύος και την πλούσια ροπή. Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 28,4 kWh και μπορεί επιπλέον να φορτίσει σε παροχή εναλλασσόμενου (AC) ή συνεχούς (DC) ρεύματος με ισχύ έως 65 kW που σημαίνει το 50% της ενέργειας σε μόλις 18 λεπτά. Μια φόρτιση είναι αρκετή για 145 χιλιόμετρα, ενώ με τη συνδρομή της γεννήτριας η συνολική αυτονομία αγγίζει τα 970 χιλιόμετρα. Με τη χρήση του ρεύματος το C10 REEV καταναλώνει μόλις 0,4 λτ./100 χλμ. βενζίνη, 20,5 kWh/100 χλμ. και εκπέμπει 10 γρ./χλμ. CO2. Όταν αδειάσει η μπαταρία και ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας, η κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ., ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 50 λίτρα, εξυπηρετώντας έτσι πολύ στα ταξίδια.

Στην οδήγηση, το νέο Leapmotor C10 REEV δίνει κατά κανόνα προτεραιότητα στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μόνο όταν το επίπεδο φόρτισης πέσει κάτω από ένα προκαθορισμένο σημείο ενεργοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για να ξεκινήσει η φόρτιση. Ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας ο οδηγός μπορεί να θέσει σε προτεραιότητα την απόλυτη οικονομία ή τις επιδόσεις, ενώ έχει στη διάθεσή του ένα αυτοκίνητο με την ίδια αποτελεσματικότητα τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική καθημερινότητα όσο και στη διάνυση μεγάλων αποστάσεων. Παράλληλα ο ηλεκτροκινητήρας επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.950 κιλών, φτάνοντας τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,5 δευτερόλεπτα και τη μέγιστη ταχύτητα των 170 χλμ./ώρα.

Από 38.900 ευρώ πλήρως εξοπλισμένο

Το νέο Leapmotor C10 με την πρωτοποριακή τεχνολογία Range Extender EV είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες και στην Ελληνική αγορά, ξεκινώντας από τις 38.900 ευρώ. Διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, εκ των οποίων ακόμα και το εισαγωγικό περιλαμβάνει τα πάντα: 7 αερόσακους, πλήρες πακέτο ADAS με 16 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, Wi Fi, ασύρματη φόρτιση, online πλοήγηση, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αντλία θερμότητας, Full LED προβολείς, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, 4 κάμερες με Surround View αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, μέχρι και πανοραμική ηλιοροφή με εμβαδό 2,1 τ.μ. και ηλεκτρικό σκίαστρο. Η ακόμα πλουσιότερη Design προσθέτει έναντι 1.500 ευρώ (από 40.400 ευρώ) δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, ζάντες 20 ιντσών και πίσω φιμέ κρύσταλλα. Επίσης, όπως όλα τα Leapmotor, το νέο C10 REEV καλύπτεται από 5ετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη και για 8 έτη (ή 160.000 χλμ.) για την μπαταρία υψηλής τάσης. Είναι είναι διαθέσιμο για παραγγελίες σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου συνεργατών της Italian Motion (Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Abarth).

Διαβάστε επίσης