Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Η τιμή του νέου Toyota Aygo X Hybrid στην Ελλάδα

Ήρθε και είναι κουκλάκι

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε την τιμή του νέου Aygo X Hybrid, το οποίο εκκινεί λίγο πιο κάτω από τις 20.000 ευρώ και συγκεκριμένα από 19.670 ευρώ (19.990 ευρώ με το λευκό απλό χρώμα) στην αρχική έκδοση Χ-Style. Πιο αναλυτικά οι τιμές (μαζί με τη χρέωση του χρώματος) ανά έκδοση διαμορφώνονται ως εξής:

  • Aygo X Hybrid X-Style: από 19.990 ευρώ
  • Aygo X Hybrid X-Style Plus: από 20.770 ευρώ
  • Aygo X Hybrid X-Pulse: από 22.060 ευρώ
  • Aygo X Hybrid X-Trend: από 23.010 ευρώ
  • Aygo X Hybrid X-Envy: από 24.940 ευρώ
  • Aygo X Hybrid X-Limited: από 26.650 ευρώ
  • Aygo X Hybrid GR Sport: από 26.590 ευρώ

Αναφορικά με τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης X-Style ανήκουν τα εξής: Toyota T-Mate (TSS3), MyToyota συνδεδεμένες υπηρεσίες, digital cockpit 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κάμερα οπισθοπορίας, ατσάλινες ζάντες 17 ιντσών, εμπρός φώτα αλογόνου, αυτόματη ρύθμιση φώτων μεγάλης σκάλας, φώτα ημέρας LED, τιμόνι από οικολογικό δέρμα και αυτόματος κλιματισμός. Στο X-Style Plus προστίθενται προβολείς ομίχλης LED, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, σύστημα εκκίνησης με κουμπί, σύστημα έξυπνης εισόδου & εκκίνησης, ασύρματη φόρτιση smartphone και εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός.

Ανεξαρτήτως έκδοσης και τιμής, μοναδική επιλογή κινητήρα αφορά το γνώριμο (από τα Yaris – Yaris Cross) full hybrid μηχανικό σύνολο με το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων και τη συνδυαστική απόδοση των 116 ίππων. Αποτελείται από τον 1.5 λτ. βενζινοκινητήρα των 91 ίππων και 120 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα των 80 ίππων και 141 Nm ροπής. Η Toyota φίρμα ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ. (9,7 δλ. το Yaris), τελική ταχύτητα 172 χλμ./ώρα, εκπομπές CO2 μόλις 86 γρ./χλμ. και μεικτή κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. Το νέο Aygo X Hybrid είναι πιο αθόρυβο και ομαλότερο στην οδήγηση χάρη στα νέα εξαρτήματα απόσβεσης θορύβων. Επίσης, σε ανώτερες εκδόσεις τοποθετούνται παχύτερα κρύσταλλα στα παράθυρα και πρόσθετη ηχομόνωση.

Αλλαγμένο είναι και εξωτερικά το Aygo X Hybrid, αφού ειδικά το εμπρός τμήμα του ανασχεδιάστηκε πλήρως και απέκτησε πιο μοντέρνα όψη. Μάλιστα, για να χωρέσει το μεγαλύτερο κινητήριο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο εμπρός πρόβολος μεγάλωσε κατά 76 χλστ. και έφτασε τα 3.776 χλστ. μήκους (3.700 χλστ. το Aygo X). Για πρώτη φορά το Aygo X απέκτησε και πιο σπορ έκδοση GR Sport. Διακρίνεται από τη διαφορετική μάσκα, τις ζάντες, τα λογότυπα GR και το διαφορετικό διάκοσμο του εσωτερικού. Επιπρόσθετα, φέρει διαφορετικό στήσιμο στις αναρτήσεις και στη ρύθμιση του τιμονιού για αμεσότερη απόκριση.

Διαβάστε επίσης