Δυναμικό!
H Hyundai ανακοίνωσε την τιμή στην Ελλάδα του κορυφαίου Ioniq 5 N, το οποίο αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai N και αν μη τι άλλο διαθέτει έντονα σπορ χαρακτηριστικά από άκρη σε άκρη. Το Ioniq 5 N καθιερώνει τεχνολογίες που στη συνέχεια θα εφαρμοστούν σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Hyundai, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα N.
H Hyundai ανακοίνωσε την τιμή στην Ελλάδα του κορυφαίου Ioniq 5 N, το οποίο αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai N και αν μη τι άλλο διαθέτει έντονα σπορ χαρακτηριστικά από άκρη σε άκρη. Το Ioniq 5 N καθιερώνει τεχνολογίες που στη συνέχεια θα εφαρμοστούν σε όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Hyundai, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα N.
Το αμάξωμα του Ioniq 5 N έχει επιπρόσθετα πολλά σχεδιαστικά στοιχεία που το διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες εκδόσεις, όπως μαύρα διακοσμητικά στοιχεία και πίσω αεροτομή, διαφορετική μάσκα και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών με ελαστικά 275/35. Επίσης, είναι συνολικά 20 χλστ. πιο χαμηλό, 50 χλστ. πιο πλατύ στο κάτω μέρος για να φιλοξενεί φαρδύτερα ελαστικά και 80 χλστ. μακρύτερο (4.715 χλστ.) λόγω του πιο εμφανή διαχύτη. Το εσωτερικό του Ioniq 5 N μεταφέρει το στιλ της γκάμας N με την εφαρμογή του σήματος N σε διάφορα σημεία, όπως στο τιμόνι, στα καθίσματα, στα πάνελ των θυρών, στα μεταλλικά πεντάλ κ.λπ.
Πάρα πολλές αλλαγές και βελτιώσεις έχουν γίνει κάτω από το αμάξωμα, από το «δέσιμο», το στήσιμο και τα φρένα έως τα ηλεκτρονικά συστήματα. Το N e–shift για παράδειγμα προσομοιώνει τη λειτουργία ενός οκτατάχυτου κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) των αυτοκινήτων N με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). Συγκεκριμένα, προσομοιώνει μια αλλαγή ταχυτήτων ελέγχοντας την ροπή του κινητήρα και προσφέροντας ένα αίσθημα αλλαγής σχέσεων. Το N Drift Optimizer συμβάλλει στη διατήρηση της γωνίας drift, εξισορροπώντας πολλαπλά συστήματα ελέγχου του οχήματος που ανταποκρίνονται σε δεδομένα πραγματικού χρόνου. Παράλληλα, η κατανομή ροπής N Torque Distribution παρέχει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής εμπρός και πίσω η οποία μπορεί να ρυθμιστεί σε 11 επίπεδα.
Το ισχυρό EV επωφελείται από διάφορες τεχνικές βελτιώσεις. Οι ηλεκτροκινητήρες του περιστρέφονται μέχρι τις 21.000 σ.α.λ. αποδίδοντας 650 PS και 770 Nm με ενεργοποιημένο το N Grin Boost. (610 PS και 740 Nm σε κανονικές συνθήκες). Αυτό είναι αποτέλεσμα του μετατροπέα δύο σταδίων με την αυξημένη ενεργειακή απόδοση για την ακόμα καλύτερη απόδοση ισχύος από τη νέα μπαταρία των 84 kWh. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ. (3,5 δλ. χωρίς το N Grin) και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 260 χλμ./ώρα, που είναι από τις υψηλότερες σε EV ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Όσο για την τιμή του νέου Hyundai Ioniq 5 N, ξεκινά στη χώρα μας από τις 78.990 ευρώ.