Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Η ευκαιριάρα το νέο Citroen C4 Hybrid 145

Αποδοτικό υβριδικό σύνολο 145 ίππων

Η Citroen δίνει ρέστα στην κυριολεξία με τέτοιες τιμές που προσφέρει πολλά μοντέλα της, όπως τα SUV C3, (από 16.900 ευρώ), C3 Aircross (από 18.900 ευρώ) και C5 Aircross 1.5 Diesel 130 hp AT8 (από 27.700 ευρώ). Μεταξύ των πιο μεγάλων SUV της γαλλικής φίρμας τοποθετείται ένα ακόμα πολύ αξιόλογο μοντέλο, το μικρομεσαίο Crossover C4, το οποίο αποτελεί και αυτό μια μοναδική ευκαιρία αγοράς. Και πως να μην είναι άλλωστε όταν διατίθεται από μόνο 22.900 ευρώ, όχι σε κάποια βασική έκδοση, αλλά με το υβριδικό σύνολο 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 και στην ειδική έκδοση Plus Pack με τα πάντα σε εξοπλισμό, όπως παραθέτουμε παρακάτω.

Εξοπλισμός (έκδοση Plus Pack): 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας, έγχρωμη οθόνη οδηγού TFT 5 ιντσών, οθόνη αφής πολυμέσων 10 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, 3 θύρες USB, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και οροφή Bi-Ton με μαύρη πέρλα. Εγγύηση: 5 χρόνια εργοστασιακή.

Αποδοτικό υβριδικό σύνολο 145 ίππων

Το νέο υβριδικό μοτέρ με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων ταιριάζει κατάλληλα και στο αμάξωμα του νέου Citroen C4 (όπως και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis), καθώς ταιριάζει με επιτυχημένο τρόπο τις δυναμικές επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωση και ρύπους. Πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ο αναβαθμισμένος 3κύλινδρος 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας με τη μέγιστη απόδοση των 136 ίππων και των 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων (e-DSC6), στο οποίο έχει ενσωματωθεί ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Επίσης, μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V ενεργειακής χωρητικότητας 0,890 kWh (καθαρή 0,432kWh) παρέχει το ρεύμα για να κινείται το αυτοκίνητο 100% ηλεκτρικά. Κάτι τέτοιο επιτυγχάνεται στην εκκίνηση, στο παρκάρισμα και κατά την επιτάχυνση έως τα 30 χλμ./ώρα, ή όταν το αυτοκίνητο ρολάρει (μέχρι περίπου τα 80 χλμ./ώρα. Ειδικά με τον κλιματισμό εκτός λειτουργίας, το C4 Hybrid διανύει αρκετές αποστάσεις στην πόλη με την ηλεκτρική ενέργεια, εξοικονομώντας βενζίνη. Η κατανάλωση μπορεί να βρεθεί κοντά στα 6 λτ./100 χλμ. σε ήπιους ρυθμούς ή στο ταξίδι, ενώ σε πιο γρήγορους και με πλήρη αξιοποίηση των γρήγορων επιταχύνσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ.) καίει κοντά στα 8 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι 109 γρ./χλμ., που σημαίνει ότι μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Μετρ των ανέσεων

Με το νέο Citroen C4 Hybrid 145, ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες ευχαριστιούνται κορυφαία επίπεδα άνεσης στο δρόμο. Από τη μία πλευρά τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας και από την άλλη οι αναρτήσεις με τα Progressive Hydraulic Cushions, δίνουν την αίσθηση του «μαγικού χαλιού» στο δρόμο. Το γαλλικό Crossover μοιάζει λες και εξαφανίζει τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, όπως και τις διαδοχικές «κυματιστές», ενώ παράλληλα η προσεγμένη ηχομόνωση κρατά εκτός καμπίνας τους ενοχλητικούς εξωγενείς θορύβους. Σε συνδυασμό και με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το Citroen C4 κάνει ξεκούραστες τις όποιες διαδρομές. Την ίδια στιγμή εξασφαλίζει αξιοσημείωτο κράτημα στις στροφές με μπόλικες δόσεις πρόσφυσης, ενώ οι ευθείες των αυτοκινητόδρομων είναι… βούτυρο στο ψωμί του.

Σικ, ευρύχωρο και ποιοτικό

Το νέο Citroen C4 έγινε ακόμα πιο κομψό ύστερα από την τελευταία ανανέωση που δέχτηκε και στο αισθητικό κομμάτι, αποκτώντας ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα. Παράλληλα το ξεχωριστό του σε ντιζάιν αμάξωμα συνδυάζει σε σωστές αναλογίες στοιχεία από τα SUV, τα Hatchback και τα Coupe. Αντίστοιχα ισορροπημένες είναι και οι διαστάσεις του με μήκος 4.350 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.525 χλστ., μεταξόνιο 2.670 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 156 χλστ., δηλαδή είναι λίγο πιο ψηλό από τα παραδοσιακά χάτσμπακ. Εξίσου μοντέρνο εμφανίζεται και το εσωτερικό του με τις απαραίτητες πλέον οθόνες (πίνακας οργάνων και infotainment), συν τα απαραίτητα φυσικά χειριστήρια προς όφελος της εργονομίας. Πολύ προσεγμένο είναι και από πλευράς κατασκευής με τα μαλακά υλικά στο ταμπλό-πόρτες και τη στιβαρή συναρμογή. Θετικές κριτικές αποσπά και σε επίπεδο χώρων, μιας και στο πίσω κάθισμα κάθονται με άνεση και πιο ψηλά άτομα, ενώ τα 380 λίτρα του πορτ μπαγκάζ είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα χάρη στο τετραγωνισμένο του σχήμα.

Διαβάστε επίσης