“Η διαφήμιση μέσα από τα μάτια των καταναλωτών”

Forever Woman

Μια πρωτότυπη έρευνα από την Acrossmedia241 σε συνεργασία με τη Focus Bari

Η πανελλαδική έρευνα που διενέργησε η Focus Bari για την Acrossmedia241 παρουσιάστηκε σε επίσημη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου για το λανσάρισμα των Humanads, έδειξε ότι: 

  • Εξαιτίας των διάφορων προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα η Ελληνική κοινωνία, ειδικά μετά την πανδημία, οι Έλληνες έχουν αναθεωρήσει προτεραιότητες και αξίες, δίνοντας μεγαλύτερη σημασία στην κοινωνική ευθύνη, εκτιμώντας ιδιαίτερα οργανισμούς και επωνυμίες/brands που είναι αυθεντικά κοινωνικά ευαίσθητες. 
  • Παράλληλα, όλοι οι Έλληνες είναι πλέον online, με διαφορετικά επίπεδα τεχνογνωσίας ο καθένας, αναγνωρίζοντας την ανάγκη και τη χρησιμότητα της διαφήμισης στην καθημερινότητα τους.
  • Οι καταναλωτές φαίνεται να εκτιμούν την ποιότητα αλλά όχι την ποσότητα των διαφημίσεων, ειδικά στο digital περιβάλλον, δηλώνοντας πως είναι ενοχλητικές έως και εκνευριστικές.

Θέλοντας να αντιμετωπίσει τα προαναφερθέντα, η Acrossmedia241 προτείνει μια νέα υπηρεσία που προσφέρει premium διαφημίσεις, που προσελκύουν περισσότερο τους καταναλωτές στο να αλληλοέπιδράσουν, δίνοντας τους και ένα κίνητρο παραπάνω ως ανταμοιβή για το χρόνο τους καθώς η Acrossmedia241 με την υπηρεσία humanads, θα αποδίδει μόνιμα το 10% των κερδών της σε επιλεγμένους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, στην επιλογή των οποίων θα μπορεί να συμμετέχει ο καταναλωτής. Με αυτό τον τρόπο τα humanads φέρνουν στη διαφήμιση μια νέα δύναμη, μέσω της κοινωνικής ευαισθησίας και της συμμετοχής των ανθρώπων. 

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ