Με το νέο i10 που λανσαρίστηκε εδώ και κάποιους μήνες και στην ελληνική αγορά, η Hyundai ανέβασε και άλλο τον πήχη σε πολλούς τομείς στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων, με ένα μοντέλο που εμφανίζει πληρότητα σε κάθε επίπεδο. Για τους πιο πρακτικούς οδηγούς, που δεν θέλουν να κουράζουν το αριστερό τους πόδι τους με το πάτημα του συμπλέκτη και το δεξί τους χέρι με αλλαγές ταχυτήτων, υπάρχει και το αυτόματο i10 ΑΜΤ. Το δοκιμάζουμε τώρα στην πιο προσιτή σε τιμή επιλογή, με τον 1.0 λτ. MPi 67 PS. Το νέο Hyundai i10 καταφέρνει και κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με τον πολύ ελκυστικό του σχεδιασμό εξωτερικά (ειδικά η διχρωμία μπλε – μαύρου του ταιριάζει τέλεια), αλλά και στο εσωτερικό. Η αναβάθμιση που έχει δεχτεί γίνεται άμεσα αντιληπτή, με αποτέλεσμα να δίνει την αίσθηση μικρού αυτοκινήτου και σε καμία περίπτωση ενός μίνι πόλης με «εκπτώσεις» στην ποιότητα. Πουθενά δεν υπάρχουν ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες, ενώ τα σκληρά πλαστικά είναι πολύ καλά συναρμολογημένα και αποτρέπουν τυχόν τριγμούς. Ο 1.000άρης 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 67 ίππων και των 96 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ. σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί στα χαρτιά να μην ενθουσιάζει, όμως στην πράξη ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα και άνετα, κυρίως εντός πόλης. Η φιλοσοφία κατασκευής του αυτοματοποιημένου μηχανικού κιβωτίου εστιάζει στο χαμηλό κόστος, οπότε σύγκριση με παραδοσιακά αυτόματα, διπλούς συμπλέκτες, ακόμα και CVT, δεν τίθεται. Το νέο Hyundai i10, το οποίο έχουμε οδηγήσει και σε άλλες εκδόσεις του, το έχουμε ξεχωρίσει για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, την αποτελεσματική λειτουργία των αναρτήσεων και τη στιβαρότητα του πλαισίου. Σε συνδυασμό με το ΑΜΤ κιβώτιο ταχυτήτων ευνοεί σημαντικά την άνεση του οδηγού, αφού τον απαλλάσσει από τις κινήσεις που απαιτούνται για τις πολλές χειροκίνητες αλλαγές των ταχυτήτων που απαιτούνται, ακόμα και στις πιο κοντινές διαδρομές.
Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr