Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Γητευτής των SUV το νέο Peugeot 3008

Νέο 3008!

Με το νέο 3008 η Peugeot ανεβάζει τον πήχη στα μικρομεσαία SUV σε σχεδιασμό, τεχνολογίες, ανέσεις και σε αυτονομία με το αμιγώς ηλεκτρικό E-3008, το οποίο ανεξαρτήτως έκδοσης ασκεί ακατανίκητη έλξη. Το νέο Peugeot 3008 με το εντυπωσιακό fastback SUV αμάξωμα και το νέας γενιάς Peugeot Panoramic i-Cockpit προσφέρει ανώτερη οδηγική απόλαυση, φέροντας επανάσταση στην κινητικότητα. Παράλληλα, με το νέο κορυφαίο SUV 7 θέσεων 5008, η Peugeot παρέχει κορυφαία χαρακτηριστικά για όσους δεν κάνουν συμβιβασμούς σε κανένα τομέα.

Πόλος έλξης και θαυμασμού

Η Peugeot έκανε για ακόμα μία φορά την έκπληξη, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που συναρπάζει με το καλοσμιλεμένο του αμάξωμα και προκαλεί επιφωνήματα θαυμασμού σε όσους το αντικρίζουν. Ο νέος «λέοντας» των μικρομεσαίων SUV ξεφεύγει από τα κλασικά αισθητικά πρότυπα της κατηγορίας, αφού πρόκειται για ένα fastback SUV με δυναμικά χαρακτηριστικά. Στο εμπρός τμήμα του η μεγάλη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος αποτελεί μέρος του προφυλακτήρα, ενώ το νίκελ έχει αφαιρεθεί τελείως στο νέο 3008. Την εντυπωσιακή του όψη τονίζει και το νέο μοτίβο με τις 3 «νυχιές» σε κάθε πλευρά για τα φώτα ημέρας LED, όπως και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Οι ανάγλυφες επιφάνειες κυριαρχούν και πίσω, όπου ξεχωρίζουν η αεροτομή οροφής που βοηθά και στην αεροδυναμική (Cd: 0,28), η υπερυψωμένη «ουρά», το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και τα 3D Full LED φώτα.

Την επιβλητική παρουσία του νέου 3008 ενισχύουν και οι μεγαλύτερες διαστάσεις του από πριν, με μήκος 4.542 χλστ., πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.641 χλστ. και μεταξόνιο 2.739 χλστ. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το μεγαλύτερο Peugeot 5008 με το πιο κάθετο πίσω τμήμα προκειμένου να χωρέσουν οι +2 επιβάτες. Έχει μήκος 4.791 χλστ., πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.694 χλστ. ύψος και μακρύ μεταξόνιο 2.901 χλστ. για κορυφαίους χώρους σε έως 7 φιλοξενούμενους.

Upper class εσωτερικό

Τα επιφωνήματα έκπληξης και θαυμασμού είναι έντονα και σε όσους εισέρχονται στο πλήρως αναβαθμισμένο εσωτερικό του νέου 3008 (όπως και του νέου 5008 αντίστοιχα). Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται το νέο Panoramic i-Cockpit με την ενιαία κυρτή οθόνη των 21 ιντσών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων παρουσιάζει πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα, ισχύ, ροή ενέργειας κ.λπ., ενώ στην οθόνη του infotainment ο οδηγός ελέγχει διάφορες λειτουργίες, όπως τη συνδεσιμότητα, πλοήγηση, κλιματισμό κ.α. Πολύ εξυπηρετική είναι η παραλληλόγραμμη οθόνη αφής 9,7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα με τα ψηφιακά i-toggles με δυνατότητα εξατομίκευσης, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει άμεση πρόσβαση σε 10 από τις αγαπημένες εφαρμογές του, δίχως να χρειάζεται περιήγηση στο σύστημα πολυμέσων. Πολύ πρακτική είναι και η νέα θέση του μικρού επιλογέα μετάδοσης της κίνησης δίπλα από το μπουτόν Engine Start Stop.

Ένα ακόμα σημείο που ξεχωρίζει το εσωτερικό του νέου Peugeot 3008 (όπως και του 5008) και ενισχύει την πολυτέλεια, είναι η ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής τόσο σε υλικά με τη χρήση υφάσματος και μαλακών σε υφή επιφανειών στο ταμπλό και στις πόρτες, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Πολύ «large» είναι το νέο 3008 και σε επίπεδο χώρων, αφού στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα γόνατα και το κεφάλι, παρά την έντονη κλίση της οροφής. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (40/20/40) φτάνει τα 1.480 λίτρα. Πιο «extra large» είναι το 5008 με τα 748 λίτρα (!) στην 5θέσια διαμόρφωση, 1.815 λίτρα στη διθέσια και 238 λίτρα με τις 7 θέσεις πλήρως ανεπτυγμένες.

Hybrid, Plug-in Hybrid και Electric

Με μια υπερσύγχρονη και εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων προσφέρει η Peugeot τα νέα 3008 και 5008. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το μηχανικό σύνολο 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 (από 36.900 ευρώ) με τεχνολογία 48V Hybrid και δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης σε χαμηλές ταχύτητες και στους ελιγμούς. Ο νέος 3κύλινδρος turbo 1.2 PureTech κύκλου Miller των 136 ίππων και 230 Nm ροπής συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη ισχύος 22 hp και 51 Nm. Η μετάδοση γίνεται με το 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη εξηλεκτρισμένο κιβώτιο e-DSC6, το οποίο είναι άμεσο και ομαλό στις εναλλαγές των ταχυτήτων. Η Peugeot ανακοινώνει (για το 3008) επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ.

Πιο πάνω τοποθετείται το Plug-in Hybrid e-DSC7 με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων. Αποτελείται από τον 1.6 PureTech των 150 ίππων και 300 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ των 125 ίππων και 300 Nm. Η μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 17,8 kWh παρέχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία κίνησης έως 102 χιλιόμετρα και ελαχιστοποιεί την κατανάλωση βενζίνης στα 0,9 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 19 γρ./χλμ. Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων, το 3008 PHEV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τα Plug-in Hybrid 3008 και 5008 είναι μηδενικός ο φόρος εταιρικής χρήσης, χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει πολύ σημαντικό όφελος για τους εταιρικούς χρήστες.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν και τα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot E-3008 και E-5008 με την κορυφαία αυτονομία που φτάνει έως τα 700 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Ε-3008 με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 73 kWh και μοτέρ ισχύος 210 ίππων και 345 Nm. Σύμφωνα με την Peugeot η μεικτή αυτονομία φτάνει έως τα 524 χιλιόμετρα με κατανάλωση 17,7 kWh/100 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. Η έκδοση Long Range με 230 άλογα (ίδια ροπή) διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh για αυτονομία 700 χλμ. Κορυφαία έκδοση είναι η τετρακίνητη Electric 320 με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 210 ίππων μπροστά και 110 ίππων πίσω, διαμορφώνοντας τη συνολική απόδοση στα 320 άλογα. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,4 δλ. και για την παροχή ενέργειας φροντίζει η μπαταρία των 73 kWh. Σε κάθε περίπτωση η αρχιτεκτονική είναι 400V και ο onboard φορτιστής των 11 kW (προαιρετικά 22 kWh). Η ισχύς φόρτισης φτάνει έως τα 160 kW και αναπληρώνει την μπαταρία από 20% στο 80% σε 30 λεπτά.

Απολαυστικό σε κάθε διαδρομή

Το νέο Peugeot 3008 δεν είναι μόνο απολαυστικό στο να το βλέπει κανείς, αλλά και στο να το οδηγεί. Η νέα και στιβαρή πλατφόρμα STLA Medium, το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων και οι 19άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 225/55 από την αρχική έκδοση (ή έως 235/50 R20 ανάλογα το μοντέλο) συνθέτουν ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο στο δρόμο. Είναι άνετο στην οδήγηση, ανεβάζει τη διάθεση του οδηγού και τον γεμίζει σιγουριά, γιατί παρουσιάζεται εξαιρετικά σταθερό σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Το νέο 3008 είναι εύκολο στους χειρισμούς και καταφέρνει να κρύβει με μαεστρία τον αυξημένο του συνολικό όγκο. Τα ταξίδια γίνονται ξεκούραστα, χάρη και στα χαμηλά επίπεδα θορύβων και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, δεν θα αφήσει «παραπονεμένο» τον οδηγό που θα θελήσει να πιέσει σε κλειστές στροφές, μιας και οι μικρές κλίσεις, η άφθονη πρόσφυση, το γρήγορο και άμεσο τιμόνι δίνουν το έναυσμα για ρυθμούς που συμβαδίζουν με σπορ SUV.

Διαβάστε επίσης