Το δημοφιλέστερο μοντέλο της Ford στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, δεν είναι άλλο από το μικρό Puma. Πριν από λίγους μήνες εμπλουτίστηκε η γκάμα του με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Πρόκειται για ένα σύγχρονης τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις μετάδοσης, συνδυασμένο με τους γνωστούς και πολυβραβευμένους κινητήρες βενζίνης 1.0 λτ. EcoBoost των 125 και 155 ίππων και το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V mHEV. Οι τιμές ξεκινούν από 27.720 ευρώ για το «125άρι» ST-Line και από 31.819 ευρώ με τα 155 άλογα, αποκλειστικά με την πλουσιότατη έκδοση ST-Line X. Κάτω από το ανάγλυφο εμπρός καπό και πίσω από την ευμεγέθη μάσκα, φιλοξενείται ο 3κύλινδρος turbo 1.000άρης κινητήρας των 155 ίππων και 190 Nm ροπής από τις 1.900 σ.α.λ. Ενσωματώνει ήπιο υβριδικό σύστημα, αποτελούμενο από μια μπαταρία 48V τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και τον ηλεκτροκινητήρα – γεννήτρια. Στην πράξη η τεχνολογία EcoBoost Hybrid βελτιώνει την απόκριση στις χαμηλές στροφές χάρη στην επιπλέον ροπή των έως 50 Nm και απενεργοποιεί τον ένα κύλινδρο σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Επίσης, εξαιρετικά ομαλή είναι η λειτουργία του start/stop, γιατί απουσιάζει πλήρως το χαρακτηριστικό άκουσμα της μίζας. Μαζί με το κατάλληλα σεταρισμένο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων, το εν λόγω μοτέρ παρουσιάζεται γεμάτο από τις πολύ χαμηλές στροφές, δεν έχει κενά ή ξεσπάσματα ισχύος και αποδίδει γραμμικά έως τις υψηλές στροφές. Στο θάλαμο των επιβατών του Puma ST-Line X, συνδυάζονται δυναμικά στοιχεία με πλούσιο εξοπλισμό και ικανοποιητικούς χώρους. Οι ημιδερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, οι κόκκινες ραφές σε πολλά σημεία και τα διακοσμητικά τύπου carbon στο ταμπλό, παραπέμπουν σε σπορ κατασκευές. Μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και το infotainment με την 8άρα οθόνη, ο οδηγός έχει τα πάντα στις υπηρεσίες του. Όσον αφορά την κατασκευή, μαλακό λεπτό υλικό καλύπτει ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών, το φινίρισμα είναι προσεγμένο, όπως και το «δέσιμο» των επιμέρους τμημάτων.
Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr