H Mustang Mach-E έχει εξελιχθεί σε μεγάλη εμπορική επιτυχία, αποδεικνύοντας πως η διορατικότητα των Αμερικανών στο marketing δεν έχει αντίπαλο. Η Ford ήθελε ένα ηλεκτρικό SUV, αλλά όχι από το πουθενά, ούτε να αποτελέσει διαφορετική έκδοση ενός οποιοδήποτε μοντέλου. Ακόμα και κάποιος που δεν έχει την παραμικρή ενασχόληση με τα αυτοκίνητα, καταλαβαίνει πως το αυτοκίνητο δεν αστειεύεται. H GT ξεχωρίζει άμεσα από τις υπόλοιπες Mach-E χάρις στις νέες ζάντες των 20 ιντσών, που κρύβουν δισκόφρενα της Brembo 385 χλστ. μπροστά και 316 χλστ. πίσω (με δαγκάνες σε Colorado Red απόχρωση),το μαύρο χρώμα των αεροδυναμικών προσθηκών (στις «εισαγωγές» του προφυλακτήρα, στο splitter, τις ποδιές και τον διαχύτη), τη μαύρη Dark Matter Grey μάσκα και το Cyber Orange χρώμα (τριπλή στρώση βαφής, 1.860 ευρώ κόστος) του αμαξώματος, που χαρίζει μια λαμπερή παρουσία στην κορυφαία ηλεκτρική Mustang. Το θέμα είναι πως όσους και ό,τι μεταφέρεις, θα πρέπει να το ασφαλίσεις καλά πριν πατήσεις τέρμα το δεξί πεντάλ. Εδώ δεν μιλάμε απλά για ακαριαία επιτάχυνση ηλεκτρικού, ούτε καν για γκάζι επιπέδου Mustang GT. Η Mach-E GT πρόκειται για το πιο γρήγορο σε επιτάχυνση ευρωπαϊκό πενταθέσιο μοντέλο στην ιστορία της Ford, αλλά και το μοντέλο με την υψηλότερη ροπή στα παγκόσμια χρονικά των «Μπλε Οβάλ» παραγωγής! Οι δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνδυαστικά 487 ίππους και 860 ολόκληρα Nm ροπής, ρίχνοντας 114 Nm στο supercar GT και ξεπερνώντας ακόμα και το ισχυρότερο Ford παραγωγής όλων των εποχών: τη Shelby GT500, των 760 ίππων και 844 Nm! Όσο «ψιλιασμένος» και να είσαι με όλα αυτά κατά νου, όσο κι αν έχεις μελετήσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν γίνεται να περιμένεις το σοκαριστικό κόλλημα που υφίσταται η πλάτη σου στο κάθισμα, όταν πατήσεις πρώτη φορά τέρμα το δεξί πεντάλ.
Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr