Παγκόσμιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Χρονιάς!
Η Hyundai έκανε δυναμική είσοδο στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχοντας για πολιορκητικό κριό το Inster. Ήδη τα νούμερα πωλήσεων δείχνουν αξιοζήλευτη ζέση από το αγοραστικό κοινό, ενώ έχει αρχίσει και η συλλογή βραβείων. Ούτε μια εβδομάδα δεν έχει που ανακηρύχθηκε «Παγκόσμιο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς», στην πρώτη από τις πολλές καθ’ οδόν διακρίσεις. Η σημαντικότερη εξ αυτών, το γεγονός ότι βρέθηκε κατευθείαν στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας, αφού το κοινό το υποδέχθηκε όχι απλά ζεστά, αλλά «ζεματιστά».

Από τη βασική κιόλας έκδοση Style 42 kWh 97 PS, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα «καλούδια»: οθόνη αφής 10,25 ιντσών, navigation, Hyundai BlueLink, πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, τις γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί κ.λπ. Η τιμή του με την προωθητική ενέργεια Hyundai Green Bonus αξίας 2.600 ευρώ ξεκινά από τις 22.390 ευρώ. Η Hyundai καλύπτει το Inster (όπως όλα τα μοντέλα της) με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και 8 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας υψηλής τάσης ή 160.000 χλμ.
Το πρώτο που σε τραβάει στο Inster, δεν είναι άλλο από την εμφάνιση. Το εμπρός μέρος του χαρακτηρίζεται από τα LED φλας με pixel-graphic και μια μαύρη μάσκα που ενσωματώνει τους προβολείς, τη θύρα φόρτισης και την εμπρός κάμερα. Η πίσω σχεδίαση συνεχίζει αυτή τη σύγχρονη αισθητική με LED φώτα με μοτίβο laser pixel που αντικατοπτρίζουν τα pixel-graphic του εμπρός μέρους και στρογγυλά διαφανή φώτα. Από πλευράς διαστάσεων τοποθετείται ιδανικά μεταξύ των μίνι και σουπερμίνι, καθώς με 3.825 χλστ. είναι πιο μακρύ για παράδειγμα από το i10 των 3.670 χλστ. και πιο κοντό από το i20 των 4.040 χλστ. Παρότι κόμπακτ, το μεταξόνιο των 2.580 χλστ. είναι ίδιο ή και μακρύτερο από μικρών χάτσμπακ, ενώ το ύψος των 1.575 χλστ. αυξάνει τον ωφέλιμο αέρα στο εσωτερικό και το μικρό πλάτος των 1.610 χλστ. είναι ιδανικό για να ελίσσεται στα στενά.

Οι πολύ μικροί πρόβολοι και οι ακροβολισμένοι τροχοί προσφέρουν ακόμα μια αρετή: το προαναφερθέν μεταξόνιο των σχεδόν 2,6 μέτρων, που ισοφαρίζει το αντίστοιχο του i20, κι ας είναι το Inster πάνω από 20 πόντους κοντύτερο ! Τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν με απίστευτη -δεδομένων των εξωτερικών διαστάσεων- άνεση, ενώ απολύτως ικανοποιητικό είναι και το πορτμπαγκάζ των 281 λίτρων. Στις δύο πιο πλούσιες εκδόσεις Distinctive και Cross το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο κατά 16 εκατοστά σε δύο ισομεγέθη τμήματα (50/50) εξυπηρετώντας ακόμα πιο πολύ. Με την πλήρη αναδίπλωσή τους ο συνολικός χώρος αποσκευών φτάνει τα 1.059 λίτρα. Την εργονομία ενισχύουν τα φυσικά χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα και η ρύθμιση του τιμονιού μέσα-έξω/πάνω-κάτω, καθιστώντας πολύ εύκολη την εύρεση της ιδανικής θέσης οδήγησης. Επίσης, η γεροδεμένη κατασκευή του Inster γίνεται αντιληπτή από πολλές λεπτομέρειες, μεταξύ αυτών και από τον ποιοτικό τρόπο που κλείνουν οι πόρτες.
Το Inster αποτελεί το τέλειο αυτοκίνητο πόλης, συνδυάζοντας σεμιναριακή ευελιξία και καταπληκτική ευκολία στην οδήγηση, συνοδεία αναλόγου επιπέδου άνεσης και ησυχίας. Η απουσία θορύβων από τον κινητήρα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και το αποτελεσματικό φιλτράρισμα των ανωμαλιών του οδοστρώματος, κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Το μίνι ηλεκτρικό SUV της Hyundai θα κινηθεί με ασφάλεια και εκτός των τειχών της πόλης, εμπνέοντας σιγουριά και σταθερότητα σε αυτοκινητόδρομους και στροφές, ακόμα και με το δεξί πεντάλ στο πάτωμα. Η βασική επιλογή παντρεύει κινητήρα 97 ίππων /147 Nm ροπής και μπαταρία 42 kWh, προσφέροντας αυτονομία στην πόλη 473 χλμ. και συνδυαστική τα 327 χλμ. με κατανάλωση 14,3 kWh/100 χλμ. Από γκάζι φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα, ενώ όσοι θέλουν το κάτι παραπάνω σε δύναμη και διαστήματα μεταξύ των φορτίσεων, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση των 115 ίππων με μπαταρία 49 kWh, για 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και αυτονομία 518/370 χλμ. (πόλη/μεικτή).
