Ένα αχλάδι την ημέρα.. τον γιατρό τον κάνει πέρα!

Τα αχλάδια εκτός από ένα νόστιμο και υγιεινό σνακ προσφέρουν και πολλά οφέλη στην υγεία

Τα αχλάδια είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων. Είναι πεντανόστιμα και μπορείς να το απολαύσεις τόσο και μόνα τους, όσο και σαν συστατικό σε κάποιο γλυκό ή ακόμα και σε κάποιο χυμό. Πάμε να δούμε λοιπόν ποια είναι τα οφέλη που μας παρέχουν τα αχλάδια.

Υποαλλεργικά

Τα αχλάδια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σπάνια προκαλούν αλλεργίες. Επίσης, ο χυμός αχλαδιού είναι κατάλληλος για τα νεογνά λόγω της ήπιας γεύσης τους.

Αρτηριακή πίεση

Τα αχλάδια περιέχουν αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ουσίες, με αποτέλεσμα να εμποδίζουν την εμφάνιση υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιακής προσβολής.

Χοληστερόλη

Είναι πλούσια σε πηκτίνη. Μια ουσία που μειώνει το επίπεδο της «κακής» χοληστερόλης.

Ενίσχυση ανοσοποιητικού

Τα αχλάδια έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες με αποτέλεσμα την ενίσχυση του ανοσοποιητικού. Ένα αχλάδι την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα!

Διαβάστε
ακόμα