Είδη γυμναστικής και πως μπορώ να πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω


Γυμνάζομαι σύμφωνα με τις επιθυμίες μου και τη διάθεση μου

Πολλές φορές, έχουμε απορίες όπως, ποια ειδή γυμναστική να κάνουμε, αερόβια ή αναερόβια? Άλλες απορίες είναι όπως τι είναι η “cardio” γυμναστική ποια τα οφέλη ή τι θα μας κάνει εμάς τις γυναίκες να κάνουμε ένα σφριγηλές και όμορφο σώμα χωρίς να “φουσκώσουν” οι μύες μας. Η αλήθεια είναι, πως πολλές φορές τα έχουμε λίγο παρανοήσει τα πράγματα και τα έχουμε μπερδέψει μέσα στο μυαλό μας.

Ας αρχίσουμε λοιπόν από την αρχή. Ένα σώμα υγιές θέλει: Αερόβια άσκηση, μυϊκή ενδυνάμωση και σωστή διατροφή. Αυτό λοιπόν είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας μας και οφείλουμε να το εφαρμόζουμε σε όλη την διάρκεια του χρόνου και όχι εποχιακά. Όταν κάνουμε κάτι ευκαιριακά δεν βοηθά ούτε την υγεία μας ούτε την εμφάνιση μας.

Mία ολοκληρωμένη προσπάθεια πρέπει να περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα γυμναστικής τουλάχιστο τέσσερις μέρες τη εβδομάδα με αερόβια άσκηση και πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης και ένα σωστό και ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής σε πρωτεϊνες και υδατάνθρακες.

Η αερόβια άσκηση προκαλεί την κίνηση των μυών με οξυγόνο και έτσι καίγονται τόσο υδατάνθρακες όσο και λίπος, για να παραχθεί ενέργεια στον οργανισμό μας. Αερόβια άσκηση είναι κάθε μορφή άσκησης που γίνεται σε μεγάλη διάρκεια τουλάχιστον 35 λεπτά όπως ποδήλατο, τρέξιμο, ή περπάτημα. Αναερόβια άσκηση είναι έντονη μορφή άσκησης, που καίγονται κυρίως υδατάνθρακες, ώστε να παραχθεί ενέργεια. Περιλαμβάνει κυρίως ασκήσεις με βάρη.

Σ’αυτή την ενότητα λοιπόν θα προσπαθήσουμε να προτείνουμε ιδέες για ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής, με αερόβια και αναερόβια άσκηση  και να ξεφύγουμε λίγο από τα συνηθισμένα. Ακόμα  θα προσπαθήσουμε να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους και τόπους γυμναστικής μέσα στην πόλη μας που ούτε τους ξέραμε καν!

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα