Το όμορφο της πόλης που μεγάλωσε.
To Fiat 500Χ έκανε ό,τι μπορούσε, αλλά ο ανταγωνισμός στα B-SUV δεν συγχωρεί ούτε ολοκαίνουργια μοντέλα – πόσω μάλλον ένα που πάλευε από το 2015, απέναντι σε νέους ή ριζικά αναβαθμισμένους αντιπάλους. Η Fiat χρειαζόταν κάτι φρέσκο, κάτι επίκαιρο, αλλά και κάτι που θα θύμιζε στον κόσμο τις ιστορικές στιγμές του παρελθόντος. Κάπως έτσι το 600 «πήδηξε» αρκετές κατηγορίες, και από άλλοτε αυτοκίνητο πόλης μεταμορφώθηκε σε ένα πρώτης τάξεως compact SUV σχεδόν 4,2 μέτρων!
Ειδικά το βενζινοκίνητο υβριδικό (υπάρχει και το ηλεκτρικό 600e 156 PS 54 kWh) θέλει να κάνει μεγάλο εμπορικό σαματά στην κατηγορία. Κρίνοντας από την τιμή και τον εξοπλισμό, πάρα πολύ πιθανό να τα καταφέρει. Το 600 1.2 Hybrid ανοίγει τον τιμοκατάλογο στις 23.990 ευρώ (με την έκπτωση των 1.810 ευρώ), έχοντας στάνταρ υβριδική τεχνολογία και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCT6, όπως και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, cruise control, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και προβολείς LED Reflector. Μόνο οι ζάντες αλουμινίου λείπουν, δηλαδή, αλλά είναι τόσο καλοσχεδιασμένα τα τάσια, που εμφανισιακά δεν φαίνεται. Αμέσως πιο πάνω τοποθετούνται οι εκδόσεις Comfort pack (από 25.500 ευρώ) και Style Pack (από 25.830 ευρώ), ενώ κορυφαία έκδοση είναι η la Prima, η οποία έναντι 28.700 ευρώ ευρώ παρέχει τα πάντα: από 18άρες ζάντες Diamond Cut και προβολείς full LED με αυτόματη λειτουργία, μέχρι δερμάτινα καθίσματα με λειτουργία μασάζ για εκείνο του οδηγού. Όλες οι εκδόσεις, πάντως, συνοδεύονται από 5 χρόνια εγγύησης και οδικής βοήθειας.
Από «600αράκι», «600άρα»
Προφανώς δεν περιμένεις ομοιότητα με το αρχέγονο 600 των 60’s ή το πιο πρόσφατο Seicento, αλλά δε γίνεται να μην τα φέρεις στο μυαλό σου όταν ακούς το όνομα «600». Τα ανασύρεις από τις μνήμες, αναπόφευκτα κάνεις τις συγκρίσεις και διαπιστώνεις για άλλη μια φορά, πώς και πόσο αλλάζουν οι καιροί. Ευτυχώς, σε αντίθεση με πολλά ατυχή παραδείγματα, οι σχεδιαστές της Fiat κατάφεραν να συνδυάσουν επιτυχημένα ένα ιστορικό όνομα με μια ταιριαστή σχεδίαση. Το νέο 600 θυμίζει σε αρκετά σημεία το 500e, όμως είναι πολύ μεγαλύτερο. To γεμάτο θελκτικές καμπύλες κομψό αμάξωμά του αγγίζει τα 4,2 μέτρα σε μήκος (4.171 χλστ.), διαθέτοντας πιο δυναμικό μέρος εμπρός, ανανεωμένο ασημί λογότυπο «600» και πιο σύγχρονη φωτιστική υπογραφή LED