Διατροφικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις μετά τις διακοπές

Νέα σεζόν, νέα ξεκινήματα

Αν έχεις βάλει σαν στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής αλλά και της υγείας σου βρίσκεσαι στο κατάλληλο άρθρο. Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι το διακρίνει η χαλαρότητα που έχουμε όλοι μας σε όλους τους τομείς. Η διατροφή είναι ένας από αυτούς καθώς όλοι φάγαμε λίγο παραπάνω το καλοκαίρι. Αν λοιπόν αποφάσισες να ξαναβρείς τη φόρμα σου πρέπει να ακολουθήσεις τους παρακάτω διατροφικούς κανόνες οι οποίοι θα συμβάλουν στο να νιώθεις ευεξία στην καθημερινότητά σου.

Δες επίσης: Τα οφέλη του κρύου ντους στον οργανισμό μας

Νερό

Προσπάθησε να καταναλώνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερού την ημέρα. Αυτό θα βοηθήσει στο να ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου και θα βοηθήσεις στην καλύτερη αποτοξίνωσή του.

Μικρά γεύματα

Τα πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της μέρα θα βοηθήσουν το σώμα σου να χωνεύει καλύτερα τις τροφές που καταναλώνει. Με τον όρο βέβαια να μην ξεφεύγεις με τις ποσότητες και οι επιλογές που κάνεις να είναι υγιεινές.

Πες «όχι» στο junk food

Το junk food και γενικά όλα τα έτοιμα και συσκευασμένα σνακ και φαγητά περιέχουν κενές θερμίδες, συντηρητικά και μεγάλες ποσότητες αλατιού. Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα να προσθέτουν κιλά, δημιουργούν κατακράτηση υγρών και ρίχνουν τα επίπεδα λειτουργίας του μεταβολισμού.

Δες επίσης:

Δείτε ακόμα
Πάστα Ταψιού από τον Δημήτρη Μιχαηλίδη

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα