Διατροφικά tips για την παραλία!

Διατροφικά tips για την παραλία!

Το καλοκαίρι είναι σχεδόν εδώ και εμείς ήδη βρισκόμαστε στην παραλία για να κάνουμε επιτέλους την πρώτη βουτιά!

Η αλήθεια όμως, είναι πως η θάλασσα εκτός της δροσιά που μας χαρίζει μας ανοίγει και την όρεξη. Ειδικά αν κολυμπάς, παίζεις ρακέτες ή κάνεις ηλιοθεραπεία για αρκετή ώρα, οι ανάγκες σου για νερό και φαγητό αυξάνονται. Η καλή ενυδάτωση λοιπόν και τα σωστά σνακ για τη παραλία είναι απαραίτητα! Ας δούμε μερικές χρήσιμες διατροφικές συμβουλές που θα σε κρατήσουν χορτάτη και θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι για μια μέρα στη θάλασσα!

Μείνε ενυδατωμένη!

Όταν κάνεις ηλιοθεραπεία για πολλή ώρα, όταν κολυμπάς και γενικά όταν είσαι εκτεθειμένη στον ήλιο και τη ζέστη αφυδατώνεσαι σε μεγάλο βαθμό. Είναι απαραίτητο λοιπόν να αναπληρώνεις τα υγρά που έχασες με τα κατάλληλα ροφήματα. Φυσικά το νερό είναι είναι η νούμερο 1 επιλογή αλλά αν θες κάτι διαφορετικό δοκίμασε τσάι χωρίς ζάχαρη, φυσικό χυμό φρούτων ένα smoothie ή ακόμα κι ένα milkshake!

Αναπλήρωσε τους χαμένους ηλεκτρολύτες σου!

Όταν αφυδατώνεσαι εκτός από νερό χάνεις και ηλεκτρολύτες, όπως είναι το κάλιο και το μαγνησίο, τους οποίους πρέπει να αναπληρώσεις άμεσα, καθώς αν δεν το κάνεις σύντομα θα αρχίσεις να νιώθεις ατονία και κόπωση. Κάτι που φυσικά θα σου στερήσει τη δραστήρια μέρα που φανταζόσουν. Tip: Οι μπανάνες, τα βερύκοκα και το πεπόνι είναι πλούσια σε κάλιο, ενώ τα αμύγδαλα, τα κάσιους και οι κολοκυθόσποροι είναι εξαιρετικές πηγές μαγνησίου.

Απόφυγε το αλκοόλ στη παραλία!

Δεν υφίσταται καλοκαίρι χωρίς τα αγαπημένα μας καλοκαιρινά cocktails! Παρόλο όμως που όταν τα πίνουμε νιώθουμε πως δροσιζόμαστε, στη πραγματικότητα μας αφυδατώνουν. Δεν είναι ανάγκη όμως να τα στερηθείς. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να αυξήσεις και τη κατανάλωση του νερού ώστε να αποφύγεις την αφυδάτωση!

Δείτε ακόμα
Η σύντροφός του Γιάννη Αντετοκούνμπο μας αποκαλύπτει πως έχασε τα περιττά κιλά

Προετοίμασε σνακ από το σπίτι!

Η επιλογή των σωστών σνακ θα σε γλιτώσει από το να φας junk food. Καθώς τα junk food μόνο που έχουν να σου προσφέρουν είναι θερμίδες. Προτίμησε λοιπόν να φτιάξεις και να πάρεις μαζί σου μερικά σνακ από το σπίτι. Μερικές ωραίες επιλογές που μπορείς να κάνεις είναι κράκερ με γουακαμόλε, τορτίγια με χούμους ή μια σαλάτα με κινόα!

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε
ακόμα