Γκάζια και στρίψιμο στα λιγότερα λεφτά
Την εποχή του εξηλεκτρισμού, της αμιγώς ηλεκτροκίνησης και της σύγκρισης των πιο μεγάλων και high-tech οθονών, υπάρχουν ευτυχώς ακόμα και οι πιο «παραδοσιακοί» που τους αρέσει η οδήγηση. Αυτοί που κλείνουν το ραδιόφωνο για να ακούνε τα σκασίματα από την εξάτμιση και τον κινητήρα να χτυπάει κόφτες, νιώθοντας παράλληλα την αδρεναλίνη να ρέει άφθονη στο αίμα τους, όταν στρίβουν και επιταχύνουν.
Τα χρόνια που μεσουρανούσαν τα Punto GT, Saxo VTS και 106 Rallye έως τα Impreza STI και Lancer Evo για παράδειγμα, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Για αυτό και οι εταιρείες από την πλευρά τους έχουν καταργήσει πολλά σπορ μοντέλα. Και δεν αναφερόμαστε σε πανάκριβα «RS», «AMG» και «M», αλλά σε πιο βατές σπορ κατασκευές, όπως τα μικρά hot hatch.
Παρά την τεράστια μείωση που έχει υποστεί αυτή η κατηγορία, ακόμα υπάρχουν κάποιες επιλογές που προσφέρουν έντονες οδηγικές συγκινήσεις. Όπως είναι το Hyundai i20 N 1.6 Τ-GDi 204 PS. Αποτελεί αυτή τη στιγμή το πιο best value for… γκάζι. Καθώς πωλείται σε χαμηλότερες τιμές από τους δύο άμεσους ανταγωνιστές του. Συγκεκριμένα εκκινεί από τις 28.290 ευρώ, ή από 29.790 ευρώ στην έκδοση – μονόδρομο Performance Pack. Πιο κοντά του βρίσκεται το Ford Fiesta ST 1.5 EcoBoost 200 PS στις 31.382 ευρώ. Ενώ το VW Polo 2.0 GTI 2.0 TSI 207 PS DSG «απομακρύνεται» στις 36.600 ευρώ.Unmute
Remaining Time -0:00Fullscreen
Πηγή: autogreeknews.gr