Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Αξιοζήλευτo και σε τιμή το νέο Renault Arkana

Κερδίζει και τον πιο δύσκολο πελάτη!

Οι προτάσεις αγοράς που διατίθενται στην πιο δημοφιλή κατηγορία των SUV είναι τόσες πολλές, όπου είναι αδύνατο να μη βρει ο ενδιαφερόμενος πελάτης το μοντέλο που καλύπτει καλύτερα τις όποιες ανάγκες του. Η τελική επιλογή εξαρτάται άμεσα και από τα διαθέσιμα χρήματα και καλό είναι να μην παρασύρεται κανείς από τον αρχικό του προϋπολογισμό, γιατί θα πρέπει να έχει κατά νου και τα πάγια έξοδα που απαιτεί οποιοδήποτε αμάξι.

Όσοι έχουν αυξημένες απαιτήσεις σε χώρους και γενικά θέλουν ένα πιο πληθωρικό αμάξωμα σε σχέση με τα μικρά SUV, θα κοιτάξουν απευθείας τα μικρομεσαία SUV. Βέβαια ανεβαίνουν αναλόγως και οι τιμές, μιας και πολλά νέα μοντέλα ξεπερνούν τις 30.000 ευρώ. Εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί το Renault Arkana, το οποίο ύστερα από τις μειώσεις τιμών κατά 4.000 ευρώ, απέκτησε ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον και βρίσκεται κοντά στα επίπεδα του 2021, όταν λανσαρίστηκε. Πρόσφατα δέχτηκε και ένα μικρό «φρεσκάρισμα» εξωτερικά με νέα μάσκα και σήματα, πιο διάφανα πίσω φώτα, μικροαλλαγές στο εσωτερικό και νέα κορυφαία έκδοση Alpine.

Εξάλλου το Renault Arkana τοποθετείται στο άνω άκρο το μικρομεσαίων SUV από πλευράς μήκους, αφού φτάνει τα 4,6 μέτρα και βρίσκεται μια ανάσα από τα μεσαία SUV. Παράλληλα έχει και το ιδιαίτερο γνώρισμα του κουπέ SUV, χαρακτηριστικό που του χαρίζει επιπλέον δυναμισμό και το κάνει να δείχνει ακόμα πιο ακριβό. Με τη μείωση των τιμών, το Arkana εκκινεί από τις 26.680 ευρώ, ποσό χαμηλό για ένα τέτοιων διαστάσεων και τύπου αμάξωμα, συν του ότι εφοδιάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αρχικό και επαρκέστατο μοτέρ στην γκάμα του Renault Arkana, είναι το αποδοτικό τετρακύλινδρο turbo των 1.333 κ.εκ., απόδοσης 140 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων και με τις χειροκίνητες αλλαγές μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι. Έτσι στην καθημερινή οδήγηση ή στο ταξίδι όπου είναι ξεκούραστο, ο οδηγός δεν ασχολείται με ταχύτητες. Αν όμως θελήσει να ανεβάσει ρυθμό σε μια διαδρομή με στροφές και να εκμεταλλευτεί το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων, τότε επιτυγχάνει καλύτερο έλεγχο με τα χειροκίνητα ανεβο-κατεβάσματα. Επιπρόσθετα έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα οδήγησης Eco, Sport & My Sense, τα οποία διαμορφώνουν ανάλογα το βάρος του τιμονιού, την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων Το Arkana 1.3 TCe MHEV επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.), δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στο ταξίδι φορτωμένο και καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, οι εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. διαμορφώνουν τα τέλη κυκλοφορίας σε 84,48 ευρώ.

Παρά τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του, το Renault Arkana δεν παύει να είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που παρέχει αυξημένες ανέσεις και χώρους για όλους. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό πλάτος, αέρα για τα πόδια και ωφέλιμο ύψος, παρά την έντονη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ. Χαρακτηριστικό που λειτουργεί αρνητικά ως προς την ορατότητα από τον εσωτερικό καθρέπτη, εντούτοις στο παρκάρισμα βοηθούν η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ των 513 λίτρων με το απόλυτα αξιοποιήσιμο σχήμα και το τεράστιο άνοιγμα. Στα συν και η πολύ καλή ποιότητα της καμπίνας σε υλικά, συναρμογή και φινίρισμα.

Το Renault Arkana των 26.680 ευρώ συνοδεύεται και με ένα πληρέστατο «πακέτο» εξοπλισμού. Μεταξύ άλλων ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματος κλιματισμός, αισθητήρες φωτός και βροχής, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, πλοήγηση 17άρες ζάντες αλουμινίου κ.λπ.

Πηγή:https://autogreeknews.gr\

Διαβάστε επίσης