Σε τιμές που είναι πολύ προσιτές
Η Citroen έκανε μια πολύ δυναμική είσοδο στην αγορά με το νέο Citroen C3, αφού μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση των συνολικών ταξινομήσεων στην Ελλάδα, αφήνοντας πίσω του πολύ δυνατούς παίκτες. Αναμενόμενο θα λέγαμε, γιατί προσφέρει ένα αξιόλογο συνολικά «πακέτο» σε τιμές που είναι πολύ προσιτές για το ευρύ αγοραστικό κοινό που θέλει ένα άνετο και ευέλικτο κόμπακτ SUV. Εξάλλου τα B-SUV με μερίδιο ταξινομήσεων που έχει φτάσει φέτος το 35%, είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι.

Το οικονομικότερο B-SUV των 16.900 ευρώ
Το νέο Citroen C3 έκανε τη μεγάλη αλλαγή στα 23 χρόνια που διατίθεται το μοντέλο, καθώς από supermini έγινε μικρό SUV με αποτέλεσμα να αρέσει πιο πολύ στο κοινό και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του ακόμα καλύτερα, αλλά σε τιμές που είναι χαμηλότερες από τα παραδοσιακά μικρά χάτσμπακ. Το ποσό εκκίνησης των 16.900 ευρώ για B-SUV τεσσάρων μέτρων και 1.200άρη turbo κινητήρα 100 ίππων, είναι απλά ασυναγώνιστο. Στη βασική έκδοση You! υπάρχουν τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ηλεκτρικοί καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός, προβολείς LED με αυτόματη λειτουργία, ψηφιακός πίνακας οργάνων και βάση smartphone station.

Πολύ προσιτό παραμένει το νέο Citroen C3 1.2 PureTech 100 και στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Plus, στην τιμή των 18.500 ευρώ. Επιπλέον του You! τοποθετούνται οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, καθίσματα Advanced Comfort, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο 60/40, υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι, οροφή Bi-Ton, μπάρες οροφής, προστατευτικές ποδιές προφυλακτήρα, τροχοί 17 ιντσών (αντί 16) και εξωτερικά διακοσμητικά Color Clips. Στην κορυφαία έκδοση Max (από 19.900 ευρώ) προστίθενται Navigation 3D, ασύρματη φόρτιση smartphone, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εσωτερικός καθρέπτης αυτόματης σκίασης, φιμέ τζάμια, πίσω φώτα 3D, διαφορετικές επενδύσεις και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Μοντέρνο, μινιμάλ και πρακτικό
Το μοντέρνο σχεδιαστικά νέο Citroen C3 με μήκος 4.015 χλστ., πλάτος 1.755 χλστ., ύψος 1.567 χλστ. και μεταξόνιο 2.540 χλστ. έχει τις κατάλληλες διαστάσεις για να κινείται χωρίς πρόβλημα στην πόλη, ενώ παράλληλα το αυξημένο ύψος βοηθά στους χώρους, στην καλύτερη ορατότητα και πιο εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση. Το εσωτερικό του ακολουθεί μια μινιμαλιστική φιλοσοφία με απλές ευθείες γραμμές που δημιουργούν τρία επίπεδα στο ταμπλό με πολλές θήκες. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται και νιώθουν πολύ άνετα και στο πίσω υπερυψωμένο κάθισμα φιλοξενούνται άτομα με ύψος 1,8 μ. δίχως να στριμωχτούν, ενώ το αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ο σχεδιασμός του καθίσματος και το χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνουν περισσότερο. Πρόσθετα τα εξαιρετικά αναπαυτικά καθίσματα Advanced Comfort με 10 χλστ. επιπλέον αφρώδους υλικού υψηλής πυκνότητας (στις εκδόσεις Plus και Max) ενισχύουν ακόμα πιο πολύ την άνεση. Το πορτ μπαγκάζ με το μεγάλο άνοιγμα και τα επίπεδα πλευρικά τοιχώματα ικανοποιεί με τα 328 λίτρα και φτάνει έως τα 1.180 λίτρα μέχρι την οροφή εφόσον πέσουν οι πίσω πλάτες.

Σβέλτο και πολύ άνετο
Σημαντικό ατού στο C3 των 16.900 ευρώ (και των υπολοίπων εκδόσεων), αποτελεί ο 1.2 λτ. turbo κινητήρας με τη μέγιστη ισχύ των 100 ίππων και 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και παρουσιάζει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει εύκολα ρυθμούς και κάνει το σπριντ του 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. Επίσης, είναι οικονομικό σε κατανάλωση με 6,7 λίτρα/100 χλμ. στη δοκιμή, ενώ με εκπομπές CO2 126 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 81 ευρώ. Στην οδήγηση αμέσως γίνεται αντιληπτή η υψηλή άνεση από τις αναρτήσεις του, γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται δεόντως στους ελληνικούς δρόμους. Η καινοτόμος ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushion (διπλά προοδευτικά υδραυλικά στοπ) «καταπίνει» με μαλακό τρόπο τις ανάγλυφες επιφάνειες του, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα και κράτημα. Το υπερυψωμένο αμάξωμα και το μαλακό setup επιτρέπουν στο αμάξωμα να εμφανίζει αισθητές κλίσεις υπό πίεση, όμως δύσκολα θα «ξεκολλήσει» από την άσφαλτο.








