H αναγέννηση της Giulia σήμανε παράλληλα την είσοδο της Alfa Romeo σε μια νέα εποχή. Μια μεγαλόπνοη προσπάθεια επαναφοράς στα μεγαλεία του παρελθόντος, που ήρθε να κοντράρει στα ίσια τον γερμανικό ανταγωνισμό και να διεκδικήσει επί ίσοις όροις την πρωτιά στην κατηγορία των premium μεσαίων σεντάν. Επτά χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση, η «Ιούλια» συνεχίζει να μοιράζει ερωτοχτύπηματα και να δείχνει την εκλεκτή δυναμική της, ανοίγοντας την γκάμα στα 200 άλογα! Για τη σχεδίαση, τι να πούμε; Κάποιο κλισέ περί έρωτα με την πρώτη ματιά ή για τη σεξουαλικότητα των Ιταλίδων; Καλύτερα μιλάνε τα γεγονότα: 7 χρόνια μετά το λανσάρισμά της, η Giulia ακόμα σταματά (κυριολεκτικά) την κυκλοφορία! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην «πνιγείς» στις ερωτήσεις, τα επιφωνήματα θαυμασμού και τις εκκλήσεις για βόλτα, «έστω μια αργή το τετράγωνο». Το εσωτερικό συνεχίζει στο ίδιο δυναμικό μοτίβο. Κάθισμα και τιμόνι σε βάζουν κατευθείαν στο κλίμα, με τα χορταστικά -και εξαιρετικά εύχρηστα- paddles αλλαγής σχέσεων να ξυπνάνε τον Χάμιλτον μέσα σου. Κι αν δεν το έκαναν αυτά, θα το έκανε σχεδόν αναγκαστικά η χωροταξία των πεντάλ. Ενώ το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται όπως το θέλεις, τα πεντάλ ακολουθούν την κλασική τεχνοτροπία των παλιών ιταλικών, τοποθετημένα προς τα αριστερά. Κάτι που απαιτεί προσαρμογή μεν, αλλά όχι περισσότερο από αυτή της ελάχιστη απόστασης μεταξύ γκαζιού και φρένου. Ο περιστροφικός επιλογέας του D.N.A., που προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Dynamic, Normal, Auto) σε κερδίζει με την ευχρηστία του, όπως και η λειτουργικότητα του συστήματος πολυμέσων. Η περιήγηση στα μενού και υπομενού γίνεται ταχύτατα, δίχως να «χάνεσαι» και με κορυφαία απόκριση από το νέο λογισμικό. Το μόνο που θα ζητήσεις είναι περισσότερη ευκρίνεια από την κάμερα οπισθοπορείας, η οποία σχεδόν πηγαίνει χαμένη από την πολύ μικρή της απεικόνιση στην οθόνη των 8,8 ιντσών.
Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση στο autogreeknews.gr