3 λόγοι για να βάλεις τη βρώμη στο πρωινό σου ακόμα και το καλοκαίρι!

Πώς αλλιώς θα βγάλεις τη μέρα χωρίς ενέργεια;

Από τότε που ήμασταν καραντίνα, η βρώμη ήρθε στη ζωή μας για να μείνει, καθώς συνειδητοποίησαμε τα καλά που μας προσφέρει. Αν είσαι δύσπιστη και πιστεύεις ότι είναι μόνο για αδυνάτισμα, εδώ θα βρεις άλλους τρεις βασικούς λόγους για να τη βάλεις στη ζωή σου.

Είναι θρεπτική

Μόνο μισό φλιτζάνι βρώμη προσφέρει 150 θερμίδες, 5 γρ. φυτικής πρωτεΐνης, 27 γραμμάρια υδατάνθρακα και 4 γρ. φυτικές ίνες. Άσε που τα μέταλλα και οι βιταμίνες είναι επίσης μπόλικα: σίδηρος, μαγνήσιο, ψευδάργυρος, σελήνιο, ασβέστιο, και κάλιο.

Μακροζωία με βρώμη

Ναι κι όμως. Η βρώμη έχει συνδεθεί με μειωμένο ρίσκου θανάτου όλων των αιτιών. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η κατανάλωση σιτηρών και σπόρων ολικής άλεσης, προστατεύει το ανοσοποιητικό και αποτρέπει την καρδιακή νόσο.

Ελέγχεις το βάρος

Όχι δεν μιλάμε για extra υδατάνθρακα. Η βρώμη συμβάλλει στη διατήρηση βάρους, καθώς πρόκειται για επεξεργασμένη τροφή, διατηρεί φυτικές ίνες και άλλα ωφέλιμα συστατικά. Άσε που μόλις την καταναλώσεις, θα περάσουν πολλές ώρες για να πεινάσεις ξανά!

Tip: Ακόμα κι αν έχει συνδεθεί με το πρωινό, τη βρώμη μπορείς να τη φας και πιο αργά συνδυάζοντάς τη με αυγό, σοταρισμένα λαχανικά, όσπρια και αβοκάντο. Αυτό είναι ένα super healthy γεύμα σε περίπτωση που την κάνεις skip για το πρωινό.

Δείτε ακόμα
Ταμπουλέ: Δροσερή σαλάτα

Διαβάστε
ακόμα